805 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Imamer Imamer

Ja så fik jeg i nyhederne lært nye ord som Radikaliseret Imamer, kan de blive mere radikaliserede?

En kolbøtte sagde i sin prædiken at jøder skal dræbes - tja i har ikke haft ret meget held i flere årtier fordi i er så dumme at tro de er bange og gemmer sig bag en sten.

I skide pisse lorte møg Imamer som prædiker den slags skulle rulles i tjære og fjer og i en gabestok på Nørrebro til skræk og advarsel for andre som kun har et frimærke som forstand.

Hvis i skide Imamer bliver ved med jeres fremturen så skal jeg love i bliver klogere, danskere er ikke danskere bare af ord, vi har en ret god historik, så dræber i bare en jøde i Danmark så brændes 10 moskeer af. Vi kommer når i mindst venter det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Imamer
  • #2   11. maj 2017 Nu var det ikke pakket ind i dansk rets finurlighed, men en hel klar opfordring til at dræbe jøder - det er mordtrusler og hvis samfundet ikke mener man skal tage det alvorligt som med krudttønden så er de dummere end loven tillader.

Hvis ikke rets samfundet gør noget så beder de selv om at samfundet bliver anarkistisk og folk begynder at lave selvtægt og det kan aldrig gå godt for så er der risiko for at ramme helt uskyldige.

• #3   11. maj 2017 Jamen, er det ikke sådan det foregår i Imam-Land ?? #2

• #4   11. maj 2017 jetset

jo - og her er helt klare beviser på opfordring til mord på jøder, som svare til at blive taget med fingrene ned i kagekrukken - dælme svær at modbevise på nogen måde - de har endda lagt 30 minutter ud på tuben, dog på arabisk så den får man ikke noget ud af.

• #5   11. maj 2017 Hvordan kender du så teksten på væggen, Polysl, hvor har du dine oplysninger fra ??

• #6   11. maj 2017 Jetset

Det står på samtlige aviser, jp, bt, den korte avis, osv....

• #8   12. maj 2017 Får det konsekvenser, har ikke læst eller hørt noget om det ??

• #9   12. maj 2017 ikke andet at man i folketinget debatterer hvorfor han ikke er på forbuds listen som had prædikant.

Det som skal til er en politi anmeldelse.

Mærkeligt nok så kan man ikke være racist offentligt i 5 uden håndjern klikker, imens man ytre mordtrusler i moskeer mod jøder - samfundet bliver mere og mere uretfærdigt.

• #10   12. maj 2017 Vi må have Inger Støjberg på banen, hun har vel også hørt det - det er fuldstændig uacceptabelt smiley smiley smiley

• #12   12. maj 2017 Ole - mener du virkelig, at Inge Støjberg ikke har fået gennemført noget af det, hun gik til valg på ??

• #14   13. maj 2017 Jeg synes, jeg erindrer, at der var noget med en stor kagefest, i hvilken anledning ??

• #16   13. maj 2017 Imamen er hverken flygtning eller indvandre men besøgende, så han kan nemt udvises pga. hans udtalelser i moskeen.

Kommentér på:
Imamer

Annonce