{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Er vi bundet? {{forumTopicSubject}}

På en eller andet måde elsker jeg ting som er tidstypisk, Mit gamle 3300 anlæg har lige været til service kostede ret mange penge at få lavet da båndoptageren ikke virkede, cd. afspilleren ville ikke åbne låget. Men jeg elsker anlægget da det er købt ved opsparing igennem mange år i datiden. Generelt elsker jeg ting fra hele mit liv. Da jeg havde rund fødselsdag fik jeg et gavekort til en Mokkamaster som jeg altid har sværmet om men aldrig købt fordi den var dyr. Jeg valgte så den mere klassiske model - og flere sagde: hvorfor jeg ikke valgte den mere runde og tidstypiske model.?

Fordi jeg hellere kan lide den mere firkantede model som er en klassiker. Nogle siger: skrot det gamle anlæg og køb et nyt. Nej jeg elsker mit gamle oldekolle B&O - ok du kan få en bedre lyd med det nye - tja....det kan man, man kan også lade være. Jeg er langt forbi det mærkevare cirkus som man levede og åndede for i 70- 80'erne.

Jeg måtte for år tilbage bide i det sure æble og udskifte mit B&O fjernsyn til digital - ja jeg var tvunget til det. Man fik så et plastik apparat med en elendig lyd som om at folk taler i en dåse. Nå hva fanden jeg så i forvejen ikke meget tv så de nyheder og debatter overlever jeg nok med dåselyden.

Så tog udviklingen fat og nu er tv som en pc, tilsluttet ens netværk, fed funktion - men stadig en gang plastik lyd. Men fedt at tonse rundt på Youtube på en storskærm - se film- har jo ikke pakker mere da jeg ikke gider at betale for en masse skrammel jeg ikke ser alligevel -

Så med det vuns kan jeg tjekke Email, eller andre hændelser jeg får en notification om på tv'et. Sætte det op til at sige til når en bestemt email kommer imens jeg ser tv. - super .

Mit hjem er ikke præget af tunge møbler fra efterkrigs tiden - De er såmænd kun 20 - 30 år gammel i massivt afsyret egetræ - gider ikke det Greta Tunfisk møbler som er en gang spånplade med en film på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er vi bundet?
Kommentér på:
Er vi bundet?

Annonce