448 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Bankede sin kone Bankede sin kone

En muslimsk mand blev så sur over at konen fødte en pige at han gav sin kone en lussing, og lavede vold mod den nyfødte pige så det døde af sine kvæstelser.

https://bit.ly/2R4jc1g

Man kan ikke sparke bastarden ud da som der står han har dansk statsborgerskab. Fatter hat - for det kan en dommer faktisk - fratage en ens statsborgerskab. Og i den sag burde man sparke bastarden ned i Tyskland med den største fodboldstøvle som kan opdrives. Men det er jo Morten Øster - islam's stemme kvæg så det sker nok ikke.

Kvinden som også er sigtet skal sparkes af det kvindelige landshold , også med den største støvle der kan opdrives - ud i Østersøen. Den slags mennesker er der ikke brug for i Danmark, jeg vil mene de bedre trives nede i lerhytten et eller andet sted nede i deres middelalder kultur hvor de kommer fra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bankede sin kone
  • #5   19. jan 2020 #1

Annella

ja.....men vi høre ikke om etniske danskere som knalder konen en lussing, fordi hun har født en pige - samt øver vold så barnet dør.

• #6   19. jan 2020 "Og så får de altid opbakning af deres religion, fordi hvad ligner det dog at svigte vor herre på den måde, og lave fejllevering af børn. Der er sku ikke plads til flere i det lille køkken, så der var bestilt en dreng jo."

Lise Nørgaard påstår, at hun kom til verden ved en fejlleverance, fordi hendes far hellere ville ha' en søn, der ville føre firmaet videre, han tævede dog ikke hendes mor. smiley

Men vi er vist mange, der er taknemmelige for "Matador". smiley

• #7   19. jan 2020 De har en meget fjern mentalitet ift den danske mentalitet. Det er helt almindeligt at mishandle kvinder og børn, det er et led i deres kultur, vi lever i 2020 og der er ikke noget, der har ændret sig i den henseende.

Der er forskel på mishandling og vold, der er mange danske mænd, der begår vold mod deres kærester/koner, men det er af en anden årsag, mange kvinder er øretæve indbydende, selvom det ikke giver ret til at blive voldelig, men mænd er altså også kun mennesker, 2 til en tango ....

• #8   19. jan 2020 Jetset

Det krymper i en at læse om 31 brækkede ribben, samt skader på hovedet - så skal man godt nok være meget syg i hovedet.

• #9   19. jan 2020 Enig Polysl, Indien er et voldsland, der bruger de også syre, jeg kommer aldrig til at elske dem smiley smiley smiley

• #11   19. jan 2020 Jetset

Vi ser desværre samme tendens i mange lande, hvor pigebørn er ildeset, Hvad der er værre er at kvinder i Danmark finder sig i den behandling - så klart at de også må under anklage - for der er ingen undskyldning i at være veg.

• #12   19. jan 2020 Polysl, jeg er ude af din tråd, jeg gider ikke hetz, jvfr ovenfor.

• #15   20. jan 2020 #12
    Jetset....hvad for en hetz i tråd #11 ?

• #16   20. jan 2020 Jeg må sige at slå en nyfødt ihjel kan kun straffes med et helt liv i forvaring og jeg har ikke ord for det.

• #17   21. jan 2020 Når man har fuldt med i retsforløbet, så er der ingen tvivl om at parret havde til hensigt at slå barnet ihjel.

Mon ikke også at manden mister sit arbejde? Han er tilknyttet et af ministerierne og sikkerhedsgodkendt. Konen kræves udvist for bestandigt, hvilket er helt iorden.

• #18   21. jan 2020 Jeg er helt enig i dit indlæg #7 Jetset

Naturligvis er det forfærdeligt hvis der sker vold indenfor hjemmets 4 vægge, det bør IKKE ske, men det gør det altså. Det ses desværre også mere idag, at det er manden der bliver udsat for vold.

Jep, nogle kvinder kan være så øretæveindbydende at de nærmest opfordrer til at få en flad.

Men så er der også den kultur og mentalitet, hvor det er naturligt og helt accepteret/acceptabelt at manden har lov til at banke sin kone på plads. Det er modbydeligt.

• #19   21. jan 2020 Jetset....hvad for en hetz i tråd #11 ? Jr. Polysl.

Nej, men prøv lige at læse engang til, så vil du nok få øje på pointen.

• #20   21. jan 2020 Jetset

Kan stadig ikke se hetzen i min kommentar #11...oplys mig..det er tilladt at bruge en Greta Tunfisk øko pære fremstillet af øko bevidste personer som er vegetarer og skider kompost. smiley

• #21   21. jan 2020 Claus #13

Nu er jeg ikke ansvarlig for hvad folk svarer og har af holdninger, så jeg forstår ikke at du henvender dig til mig.

• #23   21. jan 2020 Polysl, jeg sender dig en privat besked i aften.

Kommentér på:
Bankede sin kone

Annonce