469 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Flyt Flyt

En video kan ses på følgende link.

https://bit.ly/2PFNOoP

Den omhandler 2 muslimer med 2 forskellige meninger omkring demokrati og lov religionen Islam.

Sverige lavede et forbud imod tørklæder og andre servietter i hovedet, så kan bølgerne gå højt når "Terroristen" imod demokrati siger til den anden uden "Et Terror tørklæde" at hun står for demokrati at børn skal være selvstændige og ikke påduttes en nedværdigende tørklæde.

Svar fra "Terror tørklædet" Flyt ud af Sverige hvis du ikke deler min overbevisning - det er også mit land.

På et eller andet niveau står jeg med et bat og klapper det ned i hånden når jeg ser den tæer krummende video. Er hun ikke øretævende indbydende?

Det mest farlige i Sverige er om partier lefler for muslimer og dermed bliver rene muslimske partier - så kan man sige at Sverige er tabt for evigheden. Men det ser vi først til næste valg.

ps...

Venligboere må også se videoen - men vi kender jo deres mening.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flyt
  • #1   2. mar 2020 Hvis den muslimske tro var så god og fredelig, så ville der ikke være al den ufred, korruption, ulige forhold m.m. som ses meget i de muslimske lande.

Men reelt kan de ikke tro på Gud, for deres ideologi er at påtvinge andre DERES måde, ikke at tilvælge den form for tro.

• #2   3. mar 2020 ingen lyd på linket?

• #3   3. mar 2020 Kirstine

Jeg har Crome og der er lyd, noget browser understøtter ikke et eller andet format...

Men det er jo med tekst.

• #4   4. mar 2020 Bedst med lyden, men prøver igen, er ikke overrasket ;), det er tonen nu om dage. : muslimgæsterne sir: flyt selv til etniske borgere i Eu.

• #5   4. mar 2020 så fik jeg lyden polysl, meget sigende klip, tabletten ville ikke gi lyd men pc`gav lyden. Tak for linket, dem kommer der flere af. Vi må flytte selv! smiley

Kommentér på:
Flyt

Annonce