512 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

sexisme sexisme

Med tanke på alle de ME TOO tilfælde det vrimler frem med, forudser jeg en verden med mange sten på vejen for et romantisk møde

.ET ROMANTISK MØDE 2025.
I entreen,! ham, jeg håber ikke at du føler dig intimideret når jeg tager skoene af her i entreen, det er af ren høflighed, men jeg har godt nok et hul på sokken så du kan se nogle af mine tæer, håber ikke at synet støder dig.
Hun, sæt dig bare i sofaen, ! han hvor vil du have mig placeret , bare for at jeg skal kende dit intime zone område,
Hun sæt dig i den venstre side, så sætter jeg mig her i den højre,
Hun: Inden vi kommer videre skal du lige udfylde denne her formular om godkendelse, fra min side om et kys, jeg har skrevet at det er okay, !Han . Tusind tak, skat, åh undskyld jeg ved ikke om det er i orden at sige skat, ! Hun ..du har min tilladelse, jeg glemte at hente den blanket der handler om kys.
Han: Jeg kunne godt tænke mig at komme tættere på, Hun:: kom bare, men du skal ikke røre mig før der er skrevet under på det fælles dokument om at gå videre til det som man kalder Petting i moderne sprog.
Han:: jeg skriver fluks under og skal nok holde mig inden for grænserne der er skarpt ridset op.
Hun ja jeg vil ikke høre nogen kommentarer om min krop, det er kvinde nedgørende og unødvendigt for et forhold, vi er på lige fod vi to.
Han: hvor er du lækker, Hun: du skal ikke patronisere mig seksuelt, det er virkeligt mands chauvinistisk, typisk jer mænd.
Han: ( i følelsernes vold) med håb i stemmen, har du Down Loaded en attest til godkendelse af samleje,
Hun; (Vredt ) Typisk mænd, i tænker kun på en ting.
Han: jeg henter mine sko i entreen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sexisme
  • #1   11. okt 2020 Jeg forudser at endnu flere bliver singler. Det er simpelthen blevet for kompliceret, at have en printer med sig når man dater ude i byen.

For år tilbage lave jeg et speciale om det papirløse kontor - hvor flertallet sagde at det sker omkring 2000 - det var jeg så ikke enig om og som vi kan se så er papiret endnu mere tilbage - og så skal man også have papir hvor pletter ikke hænger fast. Hader gud, - han kunne i det mindste havde lavet en kvinde med en printer indbygget, hvor man siger formuleringen og trykker på næsen og ud af munden kommer der en strimmel som man kan skrive under på.

• #2   14. okt 2020 Kisser, den er go' jeg vil tænker tilbage på alle de gode møder, jeg har haft hi hi - men men .... ha ha, lur mig, om ikke der kommer flere smiley smiley smiley

Kommentér på:
sexisme

Annonce