{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
235 visninger | Oprettet:

Ulve {{forumTopicSubject}}

Det er længe siden jeg har skrevet herinde
Så vil godt starte med at mindes min rigtige gode og nære ven Leon Lerche vi boede sammen i 5 år og som alle forhold på godt og ondt vi flyttede fra hinanden og blev kun tættere efter meget nære og tætte venner blev vi ❤️
Der er så meget debat om ulve i Danmark for tiden og de er også en af Guds skabningen
Min personlige holdning er at ulve har levet i Danmark tilbage i tiden men Danmark er for lille nu til dette fascinerende dyr
Vi har ikke områder der er store nok til dette dyr kan leve i fred og ro uden mennesker vi mennesker fylder det hele så min personlige mening indfang dem og slippe den fri i verden hvor der er plads til dem
Ulven er farlig når de vænner sig til mennesker de er trods alt et rovdyr af natur så flyt dem til et bedre sted i verden hvor der er plads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikdåse til ovn/komfur 780 kr.
  • Hæng tv op på betonvæg, skal selv medbringe slagboremaskine og bor 350 kr.
  • Fill hole in bathroom tile, fix 2 electrical sockets 500 kr.
  • Montere frontlåge på integreret opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vask næsten stoppet på badeværelset 695 kr.
  • opsætning af gardiner 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulve
  • #1   10. feb Ja nu læste jeg det med fårnene. Det er trist.
    Men naturens gang.
    Du har ret i at landet er blevet for lille til ulvene.
    Der er alt for mange mennesker og byggelse over alt.

• #2   10. feb Mus

Først, dejligt at høre fra Leon's eks og gode ven. Jeg savner Leon rigtig meget her, og det var et hårdt slag at han ikke er her mere.

Ang. dit oplæg, giver jeg dig helt ret i at ulven er et fascinerende dyr, smukt dyr, men også at Danmark er for lille et land med mangel på store skovområder hvor de kan trives i deres naturlige måde at være på.

Jeg ønsker ikke at nogen ulve bliver skudt, men derimod flyttet, inden der bliver for mange til at håndtere.

Det er frygteligt at se får som bliver lemlæstet, i en blodtørst, trods man har forsøgt med ulvhegn.

• #3   13. feb Cris7
    Ja det var et hårdt slag med min bedste ven
    Savner ham vanvittigt meget ❤️
    Dejligt at høre at nogen tænker på dyr og mennesker her i Danmark
    Leon elskede denne gruppe i betød meget for ham 🥰

• #4   14. feb Leon betød lige så meget for os, og vi var i total chok over at miste ham.

Han lagde så mange ærlige og kærlige indlæg, indlæg om sine bekymringer osv.

Leon bliver ikke glemt. smiley

• #5   14. feb Hej Mus dejligt at høre fra dig og ja vi er mange der savner den kære Leon med hans altid gode humør og ikke mindst hans daglige indlæg om stort og småt 😢
    Hvad ulve angår vil jeg også mene at Danmark er for lille til så stort et rovdyr, men som vi har set mange gange før skal der ske dødsfald før der sker noget smiley

• #6   15. feb Cody N
    Ja han er meget savnet og han elskede at skrive herinde om alt muligt både vigtige og uvigtige ting hvis man kan skrive sådan smiley
    Han skrev om det der skete i hans liv og hvad han tænkte også i øjeblikket og det syntes jeg var fantastisk han stod ved sin mening og det han troede på uanset hvad andre syntes 👍
    Ja helt enig omkring ulve desværre skal der ske noget forfærdeligt før nogen gør noget og det er forfærdeligt både for mennesker og ulve

• Poul H
    Poul H Tilmeldt:
    feb 2025

Følger: 7 Emner: 1 Svar: 9
    #7   15. feb Jeg kunne godt lide Leon Lerche!

Han havde altid gode indlæg!

Kommentér på:
Ulve

Annonce