{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NUPO KUR
  • #1   19. mar 2011 Det virker, og det er ikke dyrt hvis du tænker på hvor mange penge et normalt måltid koster smiley

• #2   19. mar 2011 Det er måltider med med meget få kalorier. Så hvis man kan erstatte et/to alm med nupo-måltider istedet, så har man jo opnået den ønskede effekt?

• #3   19. mar 2011 spild af penge, du lærer intet om kostomlægning ved det, så det du taber ryger bare på igen

• #4   19. mar 2011 Martin, der er altså en del der bare supplere op med Nupo, istedet for at spise en aften snack eller et fuldt måltid til frokost det spare en for den del kcal, det ved jeg fra mig selv smiley og jeg har da tabt mig 3 kg ved at supplere med Nupo.

• #5   19. mar 2011 spild af penge -.-
    du skal bare spise kcal let selv smiley det er det som nupo også går ud på -.-
    vil mene er er billigere at lave kcal let mad selv end at købe deres produkter ?

• *Lee *
    *Lee * Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 46
    #6   19. mar 2011 Jeg brugte det som erstatning efter min graviditet da jeg hurtigt ville ned på min normale vægt. Det virkede. Derefter er det jo "bare" om at holde vægten med den rigtige kost og motion smiley

• #7   19. mar 2011 vis du hurtigt vil tabe dig så lav ekstream kacl let mad, der er den der man giver til hjerte patienter der taber du dig meget hurtigt da du næsten ingen kacl indtager smiley også efter du har tabt dig nogle KG så gå over til mad der har lidt flere kacl men dog mindre end du er van til smiley
    og hold dig fra stivelse, da det er mad der kommer ind og hurtigt ud igen uden at mætte ret meget og hurtigt sulten igen smiley

Kommentér på:
NUPO KUR

Annonce