{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo kur
  • #1   27. jun 2012 Det kan ingen svare dig nøjagtigt på, er du 175 cm høj og vejer 60 kg. så taber du dig ikke ret meget, men er du 165 og vejer 140 så taber du dig væsentligt mere, men du tager nok det hele på igen

• WTF c
    WTF c Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 14
    #2   27. jun 2012 Det fungere skam, problemet er bare ligeså snart du går over til dine gamle spisevaner så tager du hele lortet på igen. Dertil bliver man RIGTIG hurtig træt af den kunstige smag.
    Hvis du skal være slank på 3uger så er der intet andet for end at træne 6dage om ugen, i mindst 2timer, dog vil en så eksplosiv træning resultere i strækmærker men hey du vil være tynd XD

• #3   27. jun 2012 Er 168 vejer 90 kg. Så tror du det kan lade sig gøre ? Eller er det spild af penge

• #4   27. jun 2012 Hey har masser stræk mærker så det gøre ikke så meget :). Så må jeg prøve kuren :). Bare jeg taber de 10 kilo hurtigt så jeg tilfreds smiley

• #6   27. jun 2012 dengang jeg brugte det var det kun 2 dage om ugen , de sndre dage var sund mad og træning 3-4 gange om ugen. gik måske ikke så hurtigt , men er nemmere at holde nu hvor jeg er færdig. og endte da med at tabe 10 kg smiley

• #7   27. jun 2012 nice. camilla tilla. for 3 år siden. tabte jeg mig 10 kilo på 1 månede. og der gik 2 år føre jeg tog på igen fordi jeg spiste og lavede ingenting..

og nu har jeg svært ved at tabe muskelmasse og fedt procent.

så må prøve nupo kur i 3 uger

• #8   27. jun 2012 den bedste løsning er at du for tilpasse en kost plan . du skal følge og så bare træne lidt og holde dig fysisk igang . så smider du kg langsom men sikkert .

for generelt når man spiser . spiser man mere end man har behov for .

trap ned for det usunde . spis tilpas mænge . gerne kylling . lidt fysisk igang .

så kan du købe nupo til at hjælpe dig igang . men hold dig til en kost plan ellers tager du det hele på igen

• #9   28. jun 2012 Fuck alle de latterlige produkter. Drik en masse vand, 2 - 3 liter dagligt, spis grønt til dine mellemmåltider, og lav en god aftensmad, hvor grøntsager også er indblandet.

Hold dig fra pasta, ris, hvidt brød og kartofler.

Dyrk motion som f.eks. løb. Hvis du ikke er van til at løbe, så start ud med 3 km (forsøg aldrig at løb det i et hug, da det kun bliver hårdere for dig) løb f.eks. 500 meter, gå i et minut, og fortsæt så på den måde.

• Karsten J
    Karsten J Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 34
    #10   8. jul 2012 Det kan godt være du kan tabe 10 kg hurtigt med nupo, men du kan jo ikke leve på det for evigt, og så snart du stopper "kuren", så går du med al sandsynlighed tilbage til dine gamle spisevaner og så tager du det hele på igen... og hvor fedt er det?

Hvis man vælger en diæt hvor man virkelig ligger lavt i kalorier (6-800 om dagen), så er nupo dog et af de bedre valg, da man med det trods alt er sikret tilstrækkeligt protein, vitaminer, mineraler osv. Det er, når alt kommer til alt, bedre end at køre en suppekur og miste en masse muskelmasse.

Kommentér på:
Nupo kur

Annonce