{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.459 visninger | Oprettet:

hans s
hans s
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

Vægt forøgelse {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg vil meget gerne begynde at tage mere på, helst i muskler, men bare generelt. Jeg træner/løber/spiller basket ca hver dag, og føler jeg spiser konstant, ville hære om folk havde nogle gode råd til henholdsvis morgenmad, madpakker og eftermiddagsmad, som er lækkert og sundt, men hvor jeg stadig kan øge min vægt? Spiser ikke slik, kage osv. Men leder enlig bare efter noget sundt og lækkert:) er begyndt på frugtsmoothies om morgenen og at spise græsk yoghurt med blåbær og sirup om eftermiddag, og tænkte på om dette overhovedet hjælper mig til at tage på? smiley på forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt forøgelse
  • #1   19. aug 2013 Kød, frugt, grøntsager, vand, ris, pasta osv.

• #2   19. aug 2013 drik ren fløde og en masse bacon det er ren styrke

• lars j
    lars j Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #3   19. aug 2013 mål hvor meget du forbrænder på en dag, og så spis ca 500 kcal mere end det, så tager du på.. og så må du jo vurdere om du skal dele det ud på 6, 7 eller 8 måltider om dagen.. jeg har taget 13 kg på siden jeg begyndte at træne igen efter en længere varende skade så det kan sagtens lade sig gøre så længe man sætter sig ind i tingene og planlægger frem, så man ikke pludselig står uden forberedt mad..

• #4   19. aug 2013 drop de tomme kulhydrater og få dig nogle flere grøntsager. Indtag store mængder kød kontra garniture til din aftensmad. Generelt sørg for at få mange proteiner de dage du træner.

evt kig lidt ind i det der hedder stenalder-kost hvis du har mod på at leve den vej hvad kost angår.

• Hehe :D !
    Hehe :D ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
    #5   19. aug 2013 (link fjernet)

• hans s
    hans s Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #6   19. aug 2013 tak for svarene, hvad menes der med drop de tomme kalorier er det fra yoghurten ? eller fra smoothien?

• #7   19. aug 2013 nej

det er kartofler, pasta, Ris og hvidt brød mm.

Kommentér på:
Vægt forøgelse

Annonce