851 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Musik hjælp.. Musik hjælp..
Hejsa..
Jeg har intet forstand på det her, så hjææælp
Jeg står og gerne vil købe nogle højtalere og en forstærker, eller noget lignende.. Det skal være sådan at jeg kan koble det til både computer/ipod/iphone og fjernsyn.. Det skal selvfølgelig spille godt.. nogle der har forslag til hvad jeg skal have fat i ?
Overvejer også en omgang surround sound .. Men ja, hvad er bedst ?
0 synes godt om
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 274
dec 2010
http://www.krksys.com/krk-studio-monitor-speakers/rokit/rokit-8.html
Skal du have noget med mere bass.
Ellers så køb et logitech z5500 det spiller os rigtigt godt har det selv i min stue. og min underbo var opppe i fredags og sagde jeg skulle skruge lidt ned
dec 2010
Der vil jeg så ikke give dig ret i at de har ren lyd det kommer helt and på hvordna du instiller det. Med diskant og bass. Eller og du sætter den til movie music eller sterio x 2
Når man skruger helt op på 10 og holder vol knappen nede i 5 sec ca så kan du booste den 10 gange så det spiller vilder og højre.
og til Prisen så spiller det sku ganske fint
dec 2010
Siden du startede med at skrive i det her inlæg har du ik snakket om andet et dit beolap anlæg. Selvf er det beder end logitech Z5500 Det er der ingen tvivl om. Kunne også sidde og snakke om anlæg til flere 100.000 kr. som er vilder og beder end dit..
Men det er jo ikke det vi skal snakke om.
Men MS hvad har du af penge og hvad er dit krav. Du må gerne være med i samtalen. vi ved jo ikke hvor mange penge du har
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 42 Svar: 76
Sad lige og fulgte med i jeres samtale..
Altså har ikke de store krav, de skal selvfølgelig give god bass og god ren lyd..
Jeg står og skal flytte så ved ikke hvor jeg kommer til at bo.. men bliver i en lejlighed et sted..
dec 2010
Kan kun give dig ret
Men smider du lidt extra ja så køb hans beolad system
dec 2010
Det er jo næsten de sammen som jeg har linket til længer oppe
De har os inbygget forstærker. Og de spiller sindsyg godt
Musik hjælp..