Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan laver jeg en film om til iphone 4 ringeton
  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #1   13. maj 2012 http://bit.ly/INpGWG

• #2   13. maj 2012 Kanon hjælp. DOH!! nogen der kan hjælpe istedet for at være dumme ?

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#3   13. maj 2012 Kim J: Du er 26 og kalder mig dum? Det bedste af det hele er, at det <b> ALLER FØRSTE </b> søgeresultat fortæller dig alt det du skal vide. Og guess what.. Det er enda med billeder, så du kan finde ud af det!

Tumpe smiley Men det var da så lidt.

• #4   13. maj 2012 Hold nu kæft mann det virker ikk tror du ikk jeg har prøvet google din klaphat ?

DOOH! ja tak for hjælpen hehe DOH!

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#5   13. maj 2012 Det sjovt, jeg bruger netop den side som er det første som kommer frem ved at søge.

http://www.switchingtomac.com/tutorials/how-to-convert-an-mp3-or-m4a-file-to-an-iphone-ringtone/

Og ved du hvad? Det virker fint HER hos mig? Hos mine venner også? Ergo, det er dig som er snot hamrende dum og ikke fatter at gøre det rigtigt smiley At du så ikke kan få det til at virke, selvom der rent faktisk er billeder lagt ind til personer som dig + skrevet <b>MEGET TYDELIGT</b> hvordan man gør.. Ja det kan jeg sgu ikke tage mig af. Selvom du får disse ting serveret på et sølvfad og alligevel ikke magter at få det til at virke.. HOS dig.. Ja.. omfg. Dumhed af dimensioner.

Der er bare nogle ting visse folk skal lade være med at rode med. Det kan vi vidst godt blive enige om her smiley hehe.

Kommentér på:
hvordan laver jeg en film om til iphone 4 ringeton

Annonce