1.007 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Amalie  A
Amalie A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Begravelse Begravelse

Kære jer alle sammen smiley jeg skal til at planlægge en begravelse og derfor vil jeg gerne vide diverse ting. Jeg fik en masse godt råd af et firma som jeg google mig frem til , (det var gratis rådgivning) så derfor vil jeg gerne lave lidt reklame for dem http://www.begravelsesguiden.dk
De kunne hjælpe med fx med at finde en god bedemand. men mit spørgsmål er, er der nogle af jer som har erfaring med at bestemme en enkel sang i kirke som hun havde ønske ? det er dog ikke en for en samle bog. smiley god weekend derude

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begravelse
  • Amalie  A
    Amalie A Tilmeldt:
    apr 2016

#2   1. apr 2016 Ja jeg skulle ivhertfal ikke betale noget og de var utrolig søde.

• Amalie  A
    Amalie A Tilmeldt:
    apr 2016

#4   1. apr 2016 Hold dog op det er mange penge, Jeg fik afvide en begravelse vil koste fra 18-22000 kr sådan ca . det var de lå på stanard .. men tiderne har måske ændre sig på disse år..

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 277
    #5   1. apr 2016 Min far døde i 2014, vi var dog 6 søskende til at betale for begravelsen... det blev omkring 30.000kr og det er med gravsted de næste 10år!
    vi valgte en Kim Larsen sang " om lidt " og fik en af vores venner til at synge den " han lever af det " smiley
    men du kan få et tilskud osv hvis du ikke har pengene til det. smiley
    alt det kan bedemanden hjælpe dig med,

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#7   1. apr 2016 Gider du godt blande dig LANGT uden om hvad jeg skriver troll!

og jo... den bliver da billigere hvis du får et tilskud!!
    det sir jo nok sig selv smiley

en begravelse kan gøres for omkring 20.000kr
    men så er det fx på de ukendte´s plads hvor der ingen gravsten osv er...

• #8   1. apr 2016 Valg af sang skal du aftale med præsten i den pågældende kirke. De fleste præster har sikkert ikke noget imod, at du ønsker en sang, der ikke er i salmebogen.

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#10   1. apr 2016 Kan finde mange andre ting jeg ikke ville have min skatte kroner bruges på smiley hold kæft en tegning du er !

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#12   1. apr 2016 Ja, en tegning!
    en meget grim tegning

betal nu bare din skat og luk R####
    evt få dig et liv samtidig smiley

• Christian A
    Christian A Tilmeldt:
    apr 2013

#14   1. apr 2016 Jeg snakker ikke! smiley
    jeg skriver og skriver og skriver endnu mere....
    men det her sidste besked til dig smiley
    for du er en tegning, en meget dum og grim tegning ! smiley
    god weekend

• Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 3 Svar: 392
  • #18   1. apr 2016 Hvad med en smule respekt for oplægsholder?
    Nej, spørgsmålet kræver intet svar; det var retorisk.

• #20   2. apr 2016 Jeg kan ikke huske hvad jeg betalte for min mors begravelse, det var vel ca. 25.000, men hun ville så også på de ukendtes.
    Jeg skulle betale lidt ekstra til organisten, da jeg havde bedt om at få spillet Bach´s Arioso, og den var vist ikke lige i hans repertoire, så den skulle han lige øve sig på.

I øvrigt skal man betale ekstra for alt, eksempelvis når de valgte sange skal trykkes, valget af kiste etc.... Så tænk dig godt om, hvis det drejer sig om penge.

Men hvorom alting er, så skal man nok blive begravet, kommunen tillader ikke at folk ligger og flyder rundt omkring.

Døde uden pårørende, bliver forøvrigt også bisat og kommunen giver skam en buket blomster, men det er jo en helt anden snak.

• #22   2. apr 2016 Curt.

Det er vel rimeligt nok, du kan have været en god skatteyder i mange år, så er det vel ikke for meget at kommunen begraver en, hvis man ikke har nogle efterkommere,

Mon ikke vi er enige?

• #24   2. apr 2016 Nej, de skal selvfølgelig ristes over stearinlys....

Har du andre spareforeslag?

• #26   2. apr 2016 Mængderabat?

• #28   2. apr 2016 Ja da.... I ovnen med dem, så kan det da også være at vi sparer lidt på varmeregningen...
    I år har jeg fået 1700 kr. tilbage, og hvis vi brænder lig kunne jeg måske have fået 2000....

Lad os komme igang....

• #30   2. apr 2016 Nå for fanden, vi kan ikke engang spekulerer i lig.

Det er jo kommunistiske tilstande vi lever under..... smiley

Kommentér på:
Begravelse

Annonce