{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! AFBLEGNING AF HÅR..
  • Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 5
    #1   28. jan 2009 fyld en spand med klorin og stik håret derned smiley

• #3   28. jan 2009 gå til en frisør..

• #4   28. jan 2009 Det bliver højst sandsynligt ikke blondt men lidt gulligt i det.
    det gør mit hvertfald... smiley
    ikke så lækkert når så man kommer voks eller vand i håret så ligner det sån en morgen urin smiley haha

• #6   28. jan 2009 . du tænder mig :'D !

er du dum? det jeg jo godt klar over !

• #7   28. jan 2009 jeg har også helt sort hår og for lidt tid siden skulle jeg også farve det lyst, jeg farvede det 3 gange og det blev bare rødt.. og det vil dit nok også gøre for jo mørkere dit hår er jo flere røde farve (pikmenter) er der i håret og så bliver det altså bare rødt (:

• #8   28. jan 2009 hvorfor fanden spørger du så din kost?

• #9   28. jan 2009 gide du godt snakke ordenlig???
    skrid...

• #10   28. jan 2009 ja smiley tille P

• #11   28. jan 2009 . hvis bare jeg kan blive fri for at høre på dig, så gerne (;

• #12   28. jan 2009 gå til frisøren. han/hun vil højst sandsynligt foreslå at starte med nogle lyse striber. Men jeg kan ikke sige noget godt om at afblege det selv. Jeg havde også mørkebrunt hår engang og havde aldrig prøvet at få mit hår afbleget før. Jeg ville gerne have det lyst og tænkte bare, nemt nok - jeg køber da bare en af de pakker fra matas til en 140 kr eller hvad de nu koster. Først blev det en mærkelig rød farve som blev lysere og lysere og lysere (det tog meget lang tid at få det helt blondt).
    Til sidst endte jeg så ud med affarvet hår som var fuldstændigt ødelagt (var nød til at få klippet rigtigt meget af det) Det var fuldstændigt nylon agtigt. Plus jeg fandt ud af at jeg havde brugt flere penge end jeg ville have gjort hvis jeg fik det ordnet hos en frisør.

• #13   28. jan 2009 Gå i mata og købe loreal's afblegning. Dog max 2 gange alt efter hvor lyst det bliver første gang.
    Men HUSK! dit hår bliver utrolig udtørret, så brug en rigtig god hårkur flere gange om ugen og evt få klippet de ødelagte spidser.

men det kan godt lade sig gøre.
    Har du kun farvet det mørkebrunt 1 gang ?

• #14   28. jan 2009 ikke afblegning, men afrensning.

Brug ALDRIG afblegning til at trække uønsket farve ud.

• #15   28. jan 2009 ja kun en gang..

• #16   28. jan 2009 Så burde det også godt kunne lade sig gøre..
    Det ville være værre hvis du have farvet det brunt flere gange.

• #17   28. jan 2009 det er første gang.. så det kan godt lade sig gøre?

• #18   28. jan 2009 Det er jeg helt sikker på..
    Men brug Loreal's.. den er bedst!
    Men brug en rigtig god hårkur efter. Evt kom hårkur i bagefter, læg en håndklæde på din pude og sov med hårkuren i til næste dag.

• #19   28. jan 2009 okai mange tak smiley men jeg kan godt farve det selv uden at skulle til frisøren ik?

• #20   28. jan 2009 Helst få en veninde til at hjælpe dig, så du får det i over det hele..

• #21   28. jan 2009 jo okai smiley jeg siger tak

• #22   28. jan 2009 Det var så lidt smiley

• #23   28. jan 2009 du kan nok ikke få det pænt blondt igen da det er farvet mørkebrunt så vidst jeg forstår? og det betyder at det i farvningen er blevet farvet med nogle røde pigmenter, og de forsvinder ikke bare sådan lige ved afblegning så dit hår vil få det der grimme orange/gule/underlige skær der hvor dit hår har været farvet... OGSÅ SELVOM FRISØREN ORDNER DET!
    Men som jonashansen siger så ødelægges håret meget, men man kan ikke nøjes med at farve det hvidt smiley

Men er det ikke farvet, så kan det nok sagtens blive pænt smiley bare husk at behandl dit hår godt og så gør som der står på pakken hvis du selv vil, for ellers risikerer du at håretfalder af da det er stærke sager smiley men når du så har afbleget det, så skal du vente en uges tid og så kan du indfarve med en af de fine lyse hårfarver for at det får et mere blondt look end bare en tør lys afblegning smiley og med hårfarven bestemmer du jo selv om det skal være næsten hvidt eller mere gyldenblondt smiley

• #24   28. jan 2009 Jeg farvede mit sorte hår lyst igår, det blev bare mørlerødt smiley

• #25   28. jan 2009 vil også sige at det godt KAN lade sig gøre, men det tager længere tid at få det helt lyst.
    Man kan ikke bare gå fra mørkt, farvet hår til at blive helt platinblond ved et par affarvninger.
    Jeg gik på et tidspunkt fra mørkt hår, som nok havde været farvet 5-6 gange....ville så være blond, og det tog nok ca ½år før jeg havde opnået den ønskede farve.Så det er ikke bare noget man gør fra en dag til en anden X)

Og ja brug en rigtig hårkur hver gang du vasker hår....da dit hår bliver meget poriøst (ligesom elastik).
    Og vil give JK ret i at du skal bruge den affarvning fra Loreal, den er bedst, og der er desuden mest i den.
    Den fra schwartzkopf, den ødelægger håret meget mere af....

man kan også få en blå shampoo, som kan hjælpe med at dæmpe den gullige farve man som regel opnår.

• #26   29. jan 2009 køb evt. tony and guy den blå hårshampoo. den trækker det gule ud af håret. smiley ikke efter 1 vask altså men over en periode så kommer det.

Kommentér på:
HJÆLP! AFBLEGNING AF HÅR..

Annonce