Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spar maaaange PENGE venner :D
  • #1   2. apr 2009 og totalt ulovligt

• #2   2. apr 2009 Mr.Fun
    Du er skui genial..
    Så må jeg lige igang smiley

• #3   2. apr 2009 Puha det ved jeg faktisk ik.. Men så siger man da også bare man ik har den.. Min står alligevel ik i mit navn smiley
    Som sagt de kan ik komme ind og tjekke..

* Draaby * - Nej er det rigtigt? smiley PIS ;)n Lol

• #4   2. apr 2009 Liserie...

Nej det er kun radio/TV.... smiley

• #5   2. apr 2009 Ja præsis syntes da vi betaler nok i skat herhjemme i forvejen smiley

• #6   2. apr 2009 computer skal os betales for.. ! så i er alle under den regl og skal betale!

• #7   2. apr 2009 Det er en jurist der har skrevet det, og han har ikke betalt i 8 år - så jeg vælger at stole på ham smiley

• jimmy p
    jimmy p Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 175
    #8   2. apr 2009 ja det er noget svineri at man skal betale licens fordi at man har muligheden for at tage tv-kanaler og ikke betale for det man bruger...
    svarer jo til at skulle betale for internetforbindelse på sin tlf (ikke at man benytter det, men man har muligheden) ...

• #9   2. apr 2009 lise...

dec. 2007 - så det er lidt over 1 år tilbage...

• #10   2. apr 2009 det er jo grunden hamrende ligegyldigt om man har mobil, pc eller et hvilkent som helst andet agregat, der kan modtage et tv signal... Det der er humlen er at man skal afmelde licensen og så ellers benægte overfor licens Lars (hvis han kommer forbi) at man ikke ejer et apperat, som kan modtage (D)DR's signal (enten via antenne eller digitalt.
    Licens Lars har ingen myndighed overhovedet - så hvis man vil spare de 2200 om året, så benægt alt når/hvis han kommer og ringer på døren.

• #11   2. apr 2009 Jeg forstår i øvrigt overhovedet ikke hvorfor DR tror de kan tillade sig at kræve penge hvis man har en PC? Bare fordi man kan gå ind på deres side og se tv betyder sq ikke man bruger det ! Personligt hader jeg DR's tv da det er elendig kvalitet i forhold til f.eks. TV2.. Og hvorfor laver de så ikke bare et login system på siden så kun dem der betaler eller sådan noget kan komme ind, med et password de får udleveret når de melder sig til?

Fatter det ikke .. !

• #12   2. apr 2009 Mr Fun nej også hvis der er en pc i huset da det jo hedder medielicens :o(

hvad så hvis man har en pc men intet net skal man så også betale hahaha

Kommentér på:
Spar maaaange PENGE venner :D

Annonce