{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Hjælp børn i Lithauen {{forumTopicSubject}}

Vi er en lille organisation der hjælper en flok børn i byen Kaunas i Lithauen.
Børnene ejer intet og bor på børnehjem. Det drejer sig om drenge piger fra ca 5år - 17 år og unge mødre med spædbørn - så alle aldre er repræsenteret.
Vi søger ALT til dem - dvs tøj, sko, legesager, ting til at sætte i et væresle, hygieje produkter, elektronik, hårde hvidevarer og køkkensager.. kort sagt ALT kan bruges for de har intet.. Skulle det ske der kommer mere end de lige umiddelbart kan aftage vil det blive tildelt den genbrugsforretning vi er ved at stable på benene - overskuddet af salg herfra går naturligvis til børnehjemmene..
Vi modtager også gerne garn som vil blive overdraget til vores "strikkekone" - kan du selv strikke og har lyst er du mere end velkommen til at hjælpe dem til en varmere vinter:-)

Så ligger du inde med noget så kontakt mig endelig her eller brug gerne en af de andre repræsentanter i nærheden af dig via Facebook linket her
Eneste betingelse er at tingenge skal være intakte og tøjet rent da vi ikke har kapaciteten til at vaske og reparere
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/group.php?gid=97206855314

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp børn i Lithauen
  • #1   11. apr 2009 Nej tak

• #2   11. apr 2009 synes det er et fantastik interaksiv:)

• #3   11. apr 2009 Tak skal du have Betina.
    Jeg håber på at kunne komme derned her i sommeren og jeg glæder mig enormt - glæder mig til at se hvordan vores ting blir brugt og ikke mindst til at kunne give dem de ting jeg selv tager med derned... Mere givende "job" findes vel ikke?

• #4   11. apr 2009 Fluen..
    kan jeg godt forstå:) er fantastisk at give til folk som intet har..

• #5   11. apr 2009 Jack : Jeg er en enlig mor til 2 - er fattig som en kirkerotte men har mit gode humør og viljen til at hjælpe andre med.. Hvorfor skulle jeg så ikke det.. Jeg ved om nogen hvor svært det er at klare tingene som ung mor for få midler.. Dem her har bare INGENTING og deres skæbner er forudbestemt..

Så vi arbejder hele tiden på at sikre deres fremtid så godt som muligt , hjælpe med uddannelse, skole og jobs., Så det ikke bare er til et liv på gaden fremover

• #6   11. apr 2009 Men jeg må sørme erkende at det er en tung omgang - folk sidder hårdt på tingene..
    Jeg var på lossepladsen i dag og det gjorde mig da trist at se at så mange var oppe og smide ud - det kunne have været gavnligt for en flok børn der intet har smiley

• #7   11. apr 2009 fluen..
    man kan i hverfald ikke kalde dig egoistisk, beundre du har så meget overskud til det, når du selv sidder hårdt i det.

Kommentér på:
Hjælp børn i Lithauen

Annonce