{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

MR X .
MR X .
Emner: 4 Svar: 853

Skat kommer til DHB.... {{forumTopicSubject}}

SKAT på DHB
Alle vil med til DHB - også SKAT og Statens Bilinspektion
Til alle medarbejdere, leverandører, gæster, udstillere og deltagere til
DHB/Danmarks Hurtigste Bil 2009:

”Vi er blevet gjort bekendt med, at SKAT, Sydøstjyllands Politi og Bil-Inspektionen i år har DHB som fokusområde i lighed med den indsats, de tidligere har udført fx på Harley-træffet i Fredericia i 2008.

Det betyder, at disse myndigheder vil være tilstede ved indgangene og på pladsen til DHB mellem deltagere, publikum og andre. Deres indsats er målrettet ”konstruktive ændringer” – herunder korrekt afgiftsregistrering/betaling, skattetilgodehavender og andre ulovligheder. SKAT tjekker også boder, udstillere, mv.

Inspektionen har altså ingen betydning for alle besøgende, der har orden i papirerne.

Vi ønsker alle et godt DHB”.

Med venlig hilsen

Benjamin Media /Vmax/DHB

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skat kommer til DHB....
  • #1   28. maj 2009 Ja det fucked :S

• #2   28. maj 2009 synes det er helt fint...

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

#4   28. maj 2009 Det var jo på tide der også kom fokus på problemerne. Man er jo selv udenom den bøde/ synsindkaldelse osv der kommer.

• #5   28. maj 2009 skod

• #6   28. maj 2009 Jeg synes det er sindsygt flabet gjort af dem, og de gør det jo udelukkende fordi staten mangler penge..

Ikke nok med de nupper os til de ulovlige træf's der nu er, men nu skal de sgu også komme og ødelægge et LOVLIGT træf, fordi de har ondt i røven..

• #7   28. maj 2009 Synes kun det er fair.

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

#8   28. maj 2009 Stinna de har ikke ondt i røven, De håndhæver bare loven..

Don't do the crime, if you can't do the time.

• #10   28. maj 2009 ligeglad ! - Jeg ved ikke med dig, men jeg synes sgu ikke det er fedt at ofre omkring 1000kr på at se alm. standardbiler tøffe afsted.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #12   28. maj 2009 Så lad være Stinna.

Kan man måske ikke lave en bil lækker, som samtidig er lovlig?!

• #14   28. maj 2009 Anyways, biler, pfft. Motorcykler, yeeah!

• #15   28. maj 2009 Chris ! - Jeg gider ikke engang tage den diskussion med dig, har set hvordan du har skabt dig på Bilgalleri..

Nikki - Jo sagtens, men nu er det ikke pga DFB jeg kommer, da stylede biler ikke siger mig specielt meget..

• #18   28. maj 2009 Chris ! - Ja flot, hvis du smider prøveplader på kan bilen kun deltage i showklassen hvilket man egentlig ikke får så meget "Danmarks hurtigste bil" ud af når tiderne derfra ikke gælder.

• #23   28. maj 2009 Så fordi man sætter støre og bedre bremser på sin bil så har man også en ulovlig bil i danmark. Der er så mange fucked regler i DK.

• #26   28. maj 2009 Forstår nu ikke de vil blande sig i sådan noget.

Kan godt forstå at Politiet vil stå ude på vejen og sørge for at folk køre ordenligt hjem.

Men det andet er sku lige at gå over grænsen.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#29   28. maj 2009 Chris, du kan ikke anvende prøveplader til det. Det er ikke det prøvepladerne er beregnet til, så hvis du har dem på, snupper politiet dem.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

#30   28. maj 2009 Fra SKAT.dk

prøveskilte må kun bruges til:

* afprøvning og indstilling af nye køretøjer eller kørselsprøve efter reparation
    * demonstration for forhandlere
    * demonstration eller prøve i forbindelse med salg
    * afhentning eller udbringning ved reparation eller salg
    * nødvendig kørsel i forbindelse med registrering eller godkendelse af køretøjet
    * overførsel til anden forhandler/udsalgs- eller udstillingssted eller lager
    * ved import af køretøjer: kørsel fra grænsen til det sted, hvor køretøjet skal registreres eller til bopæl/forretning/værksted.
    * fabrikanters eller importørers optagelse af reklamefilm af køretøjet
    * kortvarig kørsel i optog i forbindelse med almennyttige formål. Kræver politiets tilladelse.

• Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
    #31   30. mar 2013 Synes sku det det er helt fint og gerne mere af det....har man råd til at sætte større motor turbo og alt mulig andet har man også råd til at betale afgift af det og få en godkendelse så det kan synes....ellers må man jo tage konsekvenserne

• #32   30. mar 2013 Jeg syntes også der skulle stå en doping kontrol ved alle træningscentre og tjekke for steroider.

• Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 50
    #33   30. mar 2013 Ja set ville faktisk også være en god ide...men nok være for dyrt men hvis de stod til alle stævnerne ville de kunne fange alle der ikke overholdt loven ligesom skat til bil stævner/ræs

Kommentér på:
Skat kommer til DHB....

Annonce