992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Advarsel !!!!!!!! *NY* Advarsel !!!!!!!! *NY*

Har fået en ret "beskidt" besked i min baboom indbakke idag fra en bruger som har bedt mig om at "fucke" mig selv og min her inde. Problemet er at denne bruger har solgt min ven en masse ødelagte sager og ting som skulle have været en hel del anderledes end det han fik for sin betaling.
Jeg har selv set hvad han har sendt og enda hvad han har skrevet i hans beskeder til min ven hvor han har lovet at sende Brushless og lipo ( rc ting )..og at varen ikke virket... fuldstændig ødelagt.. jeg har givet min ven dele af mit eget grej så han kan komme til at køre siden denne sælger nu har sendt/solgt en ødelagt vare.

"besked til to** kan du ikke fortælle din bøsse ven at han er for dum til mig og han skal være meget glad for han bor så langt væk og politiet kommer bare fuck dem og fuck både dig og to**"

Den besked fik jeg i M I N indbakke ????

Jeg har kun takket nej at handle med ham da jeg har set hvordan han har behandlet min ven og så får man sådannoget her smidt i hovedet.

Mit problem er at jeg ikke kan skrive tilbage til ham fordi jeg "sjovt" nok er på hans filter liste... og hvis man kigger i hans annoncer så er der også andre der ikke opfordrer til at handle med ham.....

Hvad gør jeg så nu :

Ja.... det er mit spørgsmål... hvordan kan jeg komme i kontakt med manden, jeg vil jo gerne have en dialog med ham siden han kan være fræk nok til at skrive sådan til mig men ikke stå til ansvars til det..... og så vidt jeg ved tager det MAX 3 timer fra sjælland hertil midtjylland, så det skulle jo ikke være så svært at komme her over :oP

Til alle andre der ved hvem jeg snakker om må gerne skrive hvad de har haft af oplevelser her inde, for så vidt jeg ved så skal man bekræfte at man skal have en god omgangs tone osv her inde.... ;o)

Til vedkommende det drejer sig om :

Jeg håber du ser det her og slår det filter fra så kan du få min adresse og så kommer du bare "på en kop kaffe "....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel !!!!!!!! *NY*
  • #1   5. jun 2009 Tim R :

Nej, det er skide belastende.... har lavet rigtig mange gode handler her og på BG og RCG men når der går ged i den står de sq ikke ved det de har gjort, hvor svært kan det være at sige " undskyld... jeg fører lige de penge over igen plus fragt så sender du bare mne ting igen "..........

• #2   5. jun 2009 Fra nu af tror jeg kun jeg gør det Face 2 Face.....

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #3   5. jun 2009 Er det ham der i sine annoncer skriver KBH, og på hans profil står der Midtjylland.

• #4   5. jun 2009 nej....

• #5   5. jun 2009 Jamen lyder da til du har ramt en lille forvirret teenager. smiley

Men bortset fra det, så vil der altid være nogle som prøver på at snyde andre ligemeget hvor man er. desværre.

Held og lykke med sagen.

• #6   5. jun 2009 kunne godt lyde som en der hedder jacob som bla sælger lipo og brushless

• #7   5. jun 2009 MR.I:

Nu fik jeg at vide at man ikke må hænge folk ud her inde i min tidligere advarsels indlæg og valgte så derfor at lave en *ny*... så ved ikke hvordan der det med at smide en privat besked... :oS

• #8   5. jun 2009 <Nitro boy>... nej det er ikke ham....

Ham her harnoget nitro bil til salg og andre bil fælge osv....

• #9   5. jun 2009 ok jeg handler kun biler face to face med folk gider ikke snydes

• #10   5. jun 2009 Det bliver det sq også fremover..... jo mindre med de faste RC folk man kender til....det værste er jo at jeg har fået en overhaling for noget HAN har gjort... bryder jeg mig ikke om , og heller ikke at handelen har været lusket helt fra starten af... min ven fik ikke sine vare og efter et stykke fik han besked om at han var kørt galt osv og brækket benet... bla bla bla... men sjovt nok har han jo skrevet til andre her inde.... man kan da se dato osv hvornår der er svaret på deres spørgsmål til hans grej... tsk tsk...dåååååtlig stil !

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #11   5. jun 2009 Nu er jeg så også belvet truet over msn af den lille myre...
    (jeg er så ham Vennen som michael snakker om)

Jeg håber fjolset er klog nok til at gi en undskyldning, eller at møde op hjemme ved mig, som han så meget snakkede om, men ikke tør, da han ikke har andet end hans mund at "råbe" op med...

Kommentér på:
Advarsel !!!!!!!! *NY*

Annonce