{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god tattovør i kbh
  • d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 101
    #1   10. jun 2009 character tattoo i vanløse er super dygtig.. ved ikke om han er billig, jeg betaler bare hvad det koster, nok det sidste sted jeg ville spare penge...

• #2   10. jun 2009 Har langt mærke til en inde ved forum der ser RIGTIG god ud, kan ikke sige om den er godt eller billig, den ligger på langgaden som køre forbi søpaviljongen lidt længere henne end p-huset i sådan en hvid butik.

altså hvis du køre ind mod kbh ad den vej kommer den på din højre side

• #3   10. jun 2009 Gammel Kongevej 39
    Frederiksberg
    Frederiksberg C
    Danmark
    +45 3331 8161

• #4   10. jun 2009 evt tattoo forretninger i hele kbh smiley

http://www.nelso.dk/search/?type_id=100&where=Frederiksberg%20C,DK

• Hejsa K
    Hejsa K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 72 Svar: 231
    #5   10. jun 2009 fuck kbh, tag til Miami ink, de ved hvad de laver

• #6   10. jun 2009 haha Miami ink er sat op for programets skyld smiley

så bare lad være at tal når du intet ved XD

• Hejsa K
    Hejsa K Tilmeldt:
    jul 2008

#7   10. jun 2009 mikkel l; dt dig der ikk ved noget, ved du hvor mange der rejser herfra for at få tatovering, min ven rejste og fik den sygeste drage på sin ryg, så lad være tal når du intet ved

• d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

#8   10. jun 2009 butikken eksisterer så vidt jeg kan læse mig frem til... men den hedder noget med 305 og har intet at gøre med miami ink, det er også nogle andre tatovører der arbejder der..
    som mikkel l skriver, så var miami ink kun sat op for showet skyld...

men om jeg fatter at folk vil bruge penge på at tage til miami for at blive tusset, der er mindst lige så dygtige tatovører i danmark, hvis ikke bedre..
    og ud af de 4 tatovører i miami ink er det da kun chris garver og darren barss der laver et ordenligt stykke arbejde, syntes de to andre er meget overvurderet.. men det er bare min mening...

• Hejsa K
    Hejsa K Tilmeldt:
    jul 2008

#9   10. jun 2009 det kan godt være men min ven blev tatoveret af chris garver som er meget bedre end de fleste i danmark

• #10   10. jun 2009 Soulja b Tillykke med det men MIAMI INK eksitere ikke ! for jeg var derovre for 2 måneder siden se evt mine billeder smiley og vi kørte rundt kun for at se miami ink for jeg fik lov at få lavet en derovre hvis de ville gøre det men den var sku ikke til at finde smiley der lå kun andre tattooverings butiker! så LUK røven smiley

• d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

#11   10. jun 2009 ingen tvivl om at chris carver er dygtig, det skriver jeg også, om han er bedre en de fleste danske tatovører tvivler jeg dog rigtig meget på..

men du må være inde/arbejde for tattovør verden siden du ved at han er bedre

Kommentér på:
god tattovør i kbh

Annonce