God tattovør - Nordjylland {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg skulle have lavet en tatoo imorgen, dette har jeg ventet på i 2måneder. Og idag kl. 16 ringer telefonisten så og siger at tiden er blevet sflyst, tatovøren fandt pludselig ud af at han skulle på ferie - Virkelig dårlig stil efter min mening - Det næste hun siger er så at de først har en tid til mig i november måned!!! What - det er dårlig service i mine ører.
Jeg forlanger kvalitet og det bedste af det bedste.
Nogle der kender en go tatovør i nordjylland - Hvor aalborg er det sydligste ??
Og gerne hvor jeg kan få en tid FØR november måned.
Skulle have lavet en mindetatoo for min mormor til ca. 3000kr a 2-3 timer
Har virkelig glædet mig, så er bare ked af det :,(
Christine Leonora
HJÆLP! please :,)
mar 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 2 Svar: 1.071
Så hvis du finder en tattoovør der bare lige kan klemme dig ind inden november, er chancen for at han/hun stinker stor.
Og slap og af. At vente 4mdr. for en tattoovering man virklig brænder for er da ikke særligt slemt. Din mormor venter nok også.
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 41
kan godt være jeg er gal på den, men jeg vil have mig en anden tattovør
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 45
Muligvis
mar 2010
Men skal de så ringe og aflyse andre for at rette den, eller nøjes med at rykke 1 (dvs. dig) små 2 mdr.
Det siger jo sig selv.
aug 2009
mar 2010
Men personligt ville jeg aldrig tage chancen med en tattoovør der ingen ventetid har.
Min egen i Århus har til enhver tid min. 6mdrs ventetid. Jeg kender hende ersonligt men det gælder stadig mig. Det siger lidt om hvor megeg arbejde hun har.
aug 2009
Men
Eks. på Hundegalleriet er der en der lige har aflyst sin tid ved en, det kunne jo være jeg kunne overtage den..
mar 2010
Men hos min egen er det venner, bekendte og de gamle kunder der får tiderne når der aflyses...
God tattovør - Nordjylland