755 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

God tattovør - Nordjylland God tattovør - Nordjylland

Hej allesammen smiley

Jeg skulle have lavet en tatoo imorgen, dette har jeg ventet på i 2måneder. Og idag kl. 16 ringer telefonisten så og siger at tiden er blevet sflyst, tatovøren fandt pludselig ud af at han skulle på ferie - Virkelig dårlig stil efter min mening - Det næste hun siger er så at de først har en tid til mig i november måned!!! What - det er dårlig service i mine ører.

Jeg forlanger kvalitet og det bedste af det bedste.

Nogle der kender en go tatovør i nordjylland - Hvor aalborg er det sydligste ??

Og gerne hvor jeg kan få en tid FØR november måned.

Skulle have lavet en mindetatoo for min mormor til ca. 3000kr a 2-3 timer

Har virkelig glædet mig, så er bare ked af det :,(

Christine Leonora

HJÆLP! please :,)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God tattovør - Nordjylland
  • #1   22. sep 2010 Det er jo sådan at gode tattoovører har lang ventetid, og dårlige har kort eller ingen ventetid.

Så hvis du finder en tattoovør der bare lige kan klemme dig ind inden november, er chancen for at han/hun stinker stor.

Og slap og af. At vente 4mdr. for en tattoovering man virklig brænder for er da ikke særligt slemt. Din mormor venter nok også.

• #2   22. sep 2010 Danni- Boy , Nu er det også lige den holdning der fra tattovørens side af som pisser mig af. Vi ringer lige kl. 16 dagen inden og fortæller tiden dagen after aflyses. pga. han lige har fundet ud af han vil på ferie. Fair nok, men burde de så ikke lige finde en tid til mig lidt før.

kan godt være jeg er gal på den, men jeg vil have mig en anden tattovør

• #3   22. sep 2010 http://www.dickmann-tattoo.dk/

Muligvis smiley

• #4   22. sep 2010 Enig. Fejlen er rigtig dum.

Men skal de så ringe og aflyse andre for at rette den, eller nøjes med at rykke 1 (dvs. dig) små 2 mdr.

Det siger jo sig selv.

• #5   22. sep 2010 Danni- Boy : Nej selvfølgelig ikke, men denne attovør har tit fri - så må han ligge obbe sig lidt når han laver et sådant nummer og tage de ekstra timer

• #6   22. sep 2010 Enig. Han burde rette fejlen på en ordentlig måde.

Men personligt ville jeg aldrig tage chancen med en tattoovør der ingen ventetid har.

Min egen i Århus har til enhver tid min. 6mdrs ventetid. Jeg kender hende ersonligt men det gælder stadig mig. Det siger lidt om hvor megeg arbejde hun har.

• #7   22. sep 2010 Jeg har heller ikke noget imod ventetiden hvis tattovøren er god.
    Men
    Eks. på Hundegalleriet er der en der lige har aflyst sin tid ved en, det kunne jo være jeg kunne overtage den..

• #8   22. sep 2010 Ja det skal jeg jo ikke kunne sige.

Men hos min egen er det venner, bekendte og de gamle kunder der får tiderne når der aflyses...

Kommentér på:
God tattovør - Nordjylland

Annonce