{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Flytte hjemmefra {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom

Jeg vil gerne flytte hjemmefra fordi min far er helt fucket. Så jeg skal jo finde et sted at bo. Jeg skal bruge en lejlighed, behøver ikke være særligt stor, der skal bare være eget bad og køkken, ikke noget fælles ting ting. og så self et rum, men gerne to. Jeg er 16 nu, men min mor vil sikkert gerne skrive under i hendes navn. Den skal ligge i Lyngby eller gentofte eller noget som er tæt på det. Ville høre om der er nogen som helst muligheder for mig? Jeg er jo ung så findes der ikke et eller andet jeg kan få? helst også lidt billigt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte hjemmefra
  • #1   15. jun 2009 Ja, men jeg gider ikke sådan noget med tvangs fjerning og sådan noget, jeg skal bare stille og roligt flytte og så klare mit liv selv. Kommunen kan bare smutte sin vej, de gider heller ikke give mig en lejlighed for mig selv. Så skal jeg have plejefamillie og alt muligt andet lort, og så jeg jo tilbage ved udgangspunktet. smiley

  • #2   15. jun 2009 Battlefield 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #3   15. jun 2009 er da flere der flytter når de er end 16-17 år. Så burde ku lade sig gøre. Hvis man altså har penge til at betale det, det koster at bo ude.

  • Bob N
    Bob N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
    #4   15. jun 2009 pik

  • #5   15. jun 2009 Jeg blev smidt ud af min far, lige da jeg var blevet 17.. startede med at bo til leje på et værelse.

    Fik senere tildelt en ungdomsbolig af kommunen (som jeg kunne bo i, så længe jeg var under uddannelse)


  • #6   15. jun 2009 Jeg flyttede sammen med min kæreste da jeg var 16 år, så det kan sagtens lade sig gøre smiley

    Du skal først og fremmest søge en ungdomsbolig, også kan du tage den derfra. Det er dyrt at bo selv, så du skal ikke regne med at få et helt palads smiley


  • #7   15. jun 2009 Jeppe - du går på kommunen og forklare dem det hele og siger du ikke kan holde ud at bo hjemme længere osv osv.
    Så kan de hjælpe dig med at finde en bolig osv.
    Min veninde gjorde det samme som 16 årig, fordi hendes mor døde og faren trådte ind i Jehova, og da hun nægtede det, ville han ikke engang se på hende længere. Så hun flyttede hjemmefra, fik hjælp af kommunen til bolig osv smiley

    Held og lykke...


Kommentér på:
Flytte hjemmefra

Annonce