538 visninger
|
Oprettet:
Flytte hjemmefra {{forumTopicSubject}}
Hey Baboom
Jeg vil gerne flytte hjemmefra fordi min far er helt fucket. Så jeg skal jo finde et sted at bo. Jeg skal bruge en lejlighed, behøver ikke være særligt stor, der skal bare være eget bad og køkken, ikke noget fælles ting ting. og så self et rum, men gerne to. Jeg er 16 nu, men min mor vil sikkert gerne skrive under i hendes navn. Den skal ligge i Lyngby eller gentofte eller noget som er tæt på det. Ville høre om der er nogen som helst muligheder for mig? Jeg er jo ung så findes der ikke et eller andet jeg kan få? helst også lidt billigt.
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 85 Svar: 172
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 325
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.027
nov 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 33 Svar: 240
Fik senere tildelt en ungdomsbolig af kommunen (som jeg kunne bo i, så længe jeg var under uddannelse)
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.183
Du skal først og fremmest søge en ungdomsbolig, også kan du tage den derfra. Det er dyrt at bo selv, så du skal ikke regne med at få et helt palads
jul 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 25
Så kan de hjælpe dig med at finde en bolig osv.
Min veninde gjorde det samme som 16 årig, fordi hendes mor døde og faren trådte ind i Jehova, og da hun nægtede det, ville han ikke engang se på hende længere. Så hun flyttede hjemmefra, fik hjælp af kommunen til bolig osv
Held og lykke...
Flytte hjemmefra