{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm.. hvordan ville i reagere
  • #1   23. jun 2009 ja ved godt jeg skrev det lidt underligt, men der er mere hvis personen er her inde smiley haha.. nej jeg ved ikke hvad grundlaget er sidst fordi jeg er kajhåndet hvad angår kniv og gaffel kom kommentaren, kan du ikke finde ud af og spise ordenligt eller hvad :s

• #3   23. jun 2009 har snakket med ham om det og han er bare ikke typen der siger noget til folk, det kan han bare ikke få sig selv til! & problemet er bare at det er nogen af hans forældres gode venner, dvs nogen gange er jeg tvangsinlagt til at være sammen med personen. og nej behøver heller ikke have godt med dem alle sammen, vil ville gerne man havde respekt for hinanden, og behandlede hinanden ordenligt,

for føler ikk jeg kan gi personen igen når det er svigermekanikken (som godt kan lide deres vennerpars barn) sidder ved siden af /: normalt holder jeg ikke mund og siger min mening og er os meget bange for hvis personen ikke lukker så ryger det ud af mig på et tidspunkt s;

• #5   23. jun 2009 Ignorer det :s ?

Hvis jeg havde fået en kommentar der hed "Hva kan du ikke spise ordenligt", havde jeg bare sagt Næh faktisk ikke smiley

• #6   23. jun 2009 Det er så kun denne her ene person, ja men er bange for personen så bitcher også går jeg ind og røre ved de psykiske ting, jeg er rigtig led hvis folk først ''røre'' mig steder hvor de ikke skal,

men sonia; det vil jeg prøve i første omgang, også se om personen så holder op. (:

• #7   23. jun 2009 Christinna; det jo ikke bare det. jeg kan drikke forkert af et glas, jeg havde en lyseblå kjole på engang, ''ej det kunne man da ikke ha på osv'' og jeg føler ikke jeg kan svare igen når det er en de folk jeg er i samme rum med godt kan lide, :s

• #8   23. jun 2009 For mig lyder det som om de prøver at køre dig ned psykisk, og hvis man så ingen sellvtillid har, så det svært... Men du skal jo bare kunne fremstå som at du er stolt af hvad og hvem du er og deres kommentare ikke røre dig, smiley

• #9   23. jun 2009 jaa men jeg viser dem heller ikke det røre mig overhovedet altså. men inderst inde så pisser det mig af. :s det som om den ene person her bare ikke kan lide, mig eller er misundelig, eller hvad de nu kan være..

• #10   23. jun 2009 jaa må nok heller sige fra. det røre ikke ved min selvtillid på den måde, men det røre veed min vrede, og at jeg bare har lyst til at sige nej hver gang jeg bliver inviteret til noget med personen, fordi jeg er bange for jeg rigtig vred på et tidspunkt s; og siger jeg nej, så har min kæreste hele ikke lyst selvom jeg siger han skal, så for at de ikke tror det er mig der får ham til ikke at tage afsted så tager jeg med & giver nye chancer hver gang smiley

Kommentér på:
hmm.. hvordan ville i reagere

Annonce