231 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

brian w
brian w
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 32

Iphone? eller andet Iphone? eller andet

Hej gutter:) Jeg står og kigger på ny mobil tlf og har lidt svært ved at vælge hvilken.. Hvad er der med den iphone?. Kan jeg få nogle svar på om den er god og hvad der er fedt ved den, eller ville i anbefale en anden mobil??. Håber på svar og takker på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone? eller andet
  • #1   30. jun 2009 Jeg ville købe den nye iPhone 3GS, den har ALT det en telefon skla have, du kan alt med den,.. GPS, mms, surfe på en dejlig stor skærm. Alle de lækre applikationer som du kan hente gennem app store..

Jeg har selv haft en iPhone i snart et halv år, og den bliver stadig ved med at overraske mig.. Den nye GS kunne jeg godt tænke mig, men det bliver først når der er penge til det. De reviews jeg har set af den, så er den en del hurtigere end 3G'en..

Jeg ved ikk med HTC magic, mange siger det er en iPhone Killer, men kan ikke sige hvordan Android OS'et fungere..

/Dennis

• #2   30. jun 2009 lytter lige med her .. Står selv og vil have ny .. Da jeg købte en N96, og det er slet slet ikke mig .. !

• #3   30. jun 2009 brian. hvad med at tage ned i telia og prøv den før du skriver ???? der kan du se præcis hvordan den virker....

• brian w
    brian w Tilmeldt:
    jan 2009

#4   30. jun 2009 dennis. Tak for dit indlæg mester:). Okay den nye er ikke dukket op endnu måske?. Jeg takker meget for det du skriver.. Philip. Jeg tager skam ned og prøver den, men sad lige på nettet og kiggede på de mobiler der er på marked lige nu og kender snart en del der taler om deres iphone. Det er jo rart at få lidt input fra personer der bruger den til dagligt..

• brian w
    brian w Tilmeldt:
    jan 2009

#5   30. jun 2009 Dane. Okay det høre jeg også fra andre.. Nu ser jeg at den nye ikke er kommet og vil lige se forskelen på de 2 modeler.. Prøver at se om det er bedre at vente på den nye eller om det er ligemeget

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #6   30. jun 2009 Jeg synes Samsung Omnia:D

• #7   30. jun 2009 Som jeg skrev før, vent til den nye, hvis du da beslutter dig for at vil have sådan en.. Den kommer inden for 10 dage, så der er ikke så lang tid at vente mere smiley

Men du har min mening smiley

• brian w
    brian w Tilmeldt:
    jan 2009

#8   30. jun 2009 Dennis. Jeps jeg venter helt sikkert på den nye.. Nu vil jeg tage ud imorgen og prøve den der er på marked nu:) tak igen dennis

• #9   30. jun 2009 så når du prøver den, hvis den er opdateret med 3.0 softwaren, så prøv og gå ind i beskeder og så skriv lidt, og så ryst den, og se hva der sker :D:D Bare en lille detalje.. smiley

Kommentér på:
Iphone? eller andet

Annonce