Små drenge og øl :D haha {{forumTopicSubject}}
Hey ;D
Syntes lige jeg skal dele en sjov historie med jer.
Jeg skulle over til døgneren med 2 veninder, da vi skulle leje en film. Fair nok
Da vi kom derover stod der en lille flok drenge på en 13-14 år, og spurgte om jeg ikke ville købe nogle sommersby til ham.
Det ville jeg ikke (-:
Så gik mine veninder ind i butikken, og fandt os en film Så stillede vi os i kø. Så kom de 3 drenge ind. Med deres glatte barnehud, og små lyse pigestemmer var de ovre at hente en 10 sommersby. Jeg tænkte wtf Dem får i sku aldrig udleveret haha
Så begyndte de at råbe fisse, og stor neger pik Ved sku ikke helt hvorfor. Formoder de ville virke ældre, andet kan jeg ikke komme på.
De skubbede til hinanden, og råbte hele tiden slatten fisse, eller bare fisse. Jeg var flad af grin kunne ikke klare det.
Da jeg var ved at betale, om så en af dem ikke tabe 2 flasker på gulvet. De blev helt stille og den ene sagde til den anden ''Se nu der! Nu tror de sikkert ikke vi er gamle nok mere!''
Var virkelig flad af grin
Fair nok Jeg ville gerne have set dem betale, men det nåede jeg ikke.
Da vi gik tilbage af, kunne man se de 3 drenge komme ud med en sportsvand, og en pose chips Så meget fryd
Tror man skulle have været der
jan 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 365
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 161 Svar: 924
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 55
feb 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 43 Svar: 973
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 95
købte en del smøger til en ven da jeg var 13, på adskillige tankstationer landet over
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 941
Små drenge og øl :D haha