{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

sur ofte, og over små ting. {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Det er svært at forklare,men jeg prøver.
jeg er sammen med en super sød fyr, som jeg elsker meget højt, og er meget forelsket i.
Før vi begyndte at komme officelt sammen var jeg aldrig sur på ham, men fra da 1 hvor vi blev kærester, gik de mindste ting mig på!
Jeg bliver sur bare han nærmest siger pib.
Han har lavet lidt rod i den, ( brændt mig af, privirtet odds, tv, ps3, søvnløse nætter, penge, osv højere end mig, og det følte jeg gik udover mig) så jeg slog op med ham, da det ødelagde mig inden i.
Det er nu to uger siden idag, og siden jeg slog op, har vi stadig været sammen rigtigt meget, sovet sammen og ''været som kærester'' og han går stadig og siger til fok vi er sammen.
men små ting som at han skal til fest uden mig, hvor jeg er inviteret, men det virker som om han ikke vil have mig med, går mig på grænse løst. / han har været 70% af hans tidligere kærester utro //
- vi går i klasse sammen på handelsskolen, og vi bor 150 meter fra hinaden.
- jeg bliver sur hvis en pige skriver til ham, ( selvom der er mange drenge der skriver til mig)
- Jeg bliver sur hvis han virker kold og ligeglad
- Jeg bliver sur hvis vi har en aftale og hn brænder mig af.

osv osv.HJÆLP!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sur ofte, og over små ting.
  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #1   20. feb 2010 Du trænger bare til en rigtig mand, så du ringer bare ;-D

• #2   20. feb 2010 jamen, problemer er, at jeg er sur hver dag, og gerne flere gange om dagen.

• #3   20. feb 2010 hvorfor komme sammen med en der er 70 % af tiden er utro mod sine kærester? :S fatter intet ? :S

• #4   20. feb 2010 Jeg har lidt svært ved at se hvad et du kan bruge ham til i et forhold, det lyder da ikke til at være meget ved?
    Syntes du skal hytte ham ud og komme op på hesten og videre smiley
    Lettere sagt end gjort selvf.

• #5   20. feb 2010 ja, men han siger så at han aldrig kunne finde på at være mig utro..
    ar han har sagt han elsker to piger i hele hns liv, og jeg er den ene, og han elsker mig mere end han har elsket nogen anden s:
    og vi kan sgu ikke undværre hinaden s:

• #6   20. feb 2010 "han har været 70% af hans tidligere kærester utro //"

Er det så ikke bare med at holde sig væk? medmindre man som Tiger Woods, John Terry og ydermere Ashley cole finder det helt i orden?

• #7   20. feb 2010 han er 19, snart 20 smiley
    han har haft et pa stykker kan jeg sige! (nok)

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#8   20. feb 2010 Drop ham og kom ind i varmen... Det må være koldt ved den målstolpe smiley

• #9   20. feb 2010 jeg forstår ingengang du kan tro på ham ? :S

• #11   20. feb 2010 70 % af hans kærster utro? Har han lavet en statetik da??'

Men hvorfor tør du da at stole på ham så?

• #12   20. feb 2010 wow sådan er min kæreste også. (anne). faktisk ret irreterene.. altser hun er som dig .

• #13   20. feb 2010 Mit bedste bud på det her er også naivitet.

• #14   20. feb 2010 kim n .
    hvordan har du det med det?

• #15   20. feb 2010 Anne og kim, Og det sidder du og siger på jeres fælles profil??

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#16   20. feb 2010 MILLE .: Seriøst! Hvis det du fortæller er rigtigt, så er du ganske enkelt blød i bøtten, hvis du for alvor tror, at du nogensinde får noget fornuftigt ud af det lokum, du kalder en fyr. Drop ham ASAP og kom videre...

• #17   20. feb 2010 Fuck du er en typisk "blondine" eller en "køter" Du render hele tiden tilbag til din han efter han har været så ligeglade med hinaden. Han siger han aldrig ville være mig utro, fuck du er stupid, tror du ikke også han har sagt det til de 70 % andre af hans kærester?

Du burde fandme tænke dig om tøs... Du ville kunne finde meget bedre end din såkalte alpha-han...

• #18   20. feb 2010 Naiv er godt nok også det første der falder mig ind. Det næste er kærlighed gør blind. Det jeg tror du seriøst burde gøre er og sætte dig ned og tænke GRUNDIGT over om du har brug for ham. Bruger i meget tid sammen fordi i er sammen eller fordi ingen af jer kan lide og være alene? Lyder meget til han evt bruger dig indtil der dukker noget nyt op han kan bruge og så ryger du længere ud i kulden end du er pt. Hvis i har slået op så har i slået op og så kommer man videre....! Der er så ufattelig mange fisk i havet og jeg er med garanti sikker på der også er en til dig. At i ikke kan undvære hinanden som du skriver tyder meget på i ikke vil være alene og mangler en og dele dagen med, men helt ærligt i har vel venner også.

Forhold er noget af det mest svære og vurdere på også dem der går i stykker. Vi kan alle sammen være nok så kloge men de eneste der rigtig ved noget er faktisk jer selv. Hvis det kræver en tudetur og finde ud af han er skidt for dig, so be it... Livet går sgu videre med tiden selvom det bliver hårdt. Så brug noget tid på og tænke alle småting igennem, hvorfor i er så meget sammen, hvorfor du er så sur osv så er jeg sikker på svarene nok skal komme til dig. I øvrigt bruger du 17 ansigtsmuskler på og være sur men kun 4 på og være glad, ergo og være sur er spild af god energi. Brug den på noget andet smiley

• #19   20. feb 2010 hvor lang tid har i været sammen?

• #20   20. feb 2010 du er 15, og der er massere af fisk i vandet. smiley

• Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 100
    #21   20. feb 2010 Og så virker du måske bare rimeligt meget som en bitch smiley

Der er ikke nogle forhold der er simple, og der er intet ved kærlighed som definition der er simpelt, men nogle ting er lettere at overskue end andre.. Det du er, er hysterisk.. Du skriver at du har været en mokke overfor ham lige siden i blev kærester, så umiddelbart virker det da ikke som om at din irretation skyldes hans omgang med tidligere tøser..

Jeg forstår ikke helt hvorfor alle prøver at skyde skylden på din kæreste, når det, ud fra det du skriver, er soleklart at en stor del af skylden ligger hos dig..

• #22   20. feb 2010 Danni N

Det kan godt være du ved det men du har 100% ret .

• #24   20. feb 2010 Ja det er noget vi ka' li' smiley

• #25   20. feb 2010 Du bare en sur kælling, deal with it..

• #26   15. mar 2013 "Hej skat, nu skal du høre - jeg kunne godt finde på at være dig utro, ligesom de 70% af mine tidligere kærester - hav en god dag <3"

• #27   16. mar 2013 Og selvfølgelig tager folk et indlæg fra 2010 op igen i 2013, hahaha.

Kommentér på:
sur ofte, og over små ting.

Annonce