437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Bandekrig ? Bandekrig ?

Jeg sys at man høre så meget i mederne om det lort..

Og jeg sys man høre meget om danskere som endten har tattoveringer eller er skaldet eller pumpet osv.. Som bliver overfaldet, tæsket, truet osv af indvandre. Er der nogle af jer herinde som har været udsat for noget lign. eller bare kender nogle der har ?? hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandekrig ?
  • #1   23. sep 2009 Medierne* smiley

• #2   23. sep 2009 Har ikke mærket noget til det.

• #3   23. sep 2009 hvor i landet er du fra thomas ? Ku os godt forestille mig at det var værst i storbyerne som København Odense Århus osv

• #4   23. sep 2009 Esbjerg, jeg er rejsemontør, har ikke mærket det fjerneste til det og jeg kommer vidt omkring.

• #5   23. sep 2009 Slap nu af, BANDEKRIG, der bliver affyret et skud 1 gang om ugen også bliver det blæst totalt op, tag bare andre lande hvor der bliver skudt på hvert gadehjørne osv.
    Jeg bor i københavn og synes ikke man mærker til det..
    Og sjovt du vælger at skrive:
    Jeg sys at man høre så meget i mederne om det lort..

""jeg sys man høre meget om danskere som endten har tattoveringer eller er skaldet eller pumpet osv.. Som bliver overfaldet, tæsket, truet osv af indvandre""

For det første går det begge veje,
    for det andet hvad tror du sælger mest aviser ?
    en dansker der overfalder en indvandre eller en indvandre der overfalder en dansker. Svaret kender vi begge, og derfor vil du automatisk læse mere i avisen om det er indvandre.

• #6   23. sep 2009 Nu bor vi jo i danmark.. Men Det bliver da værre og værre hele tiden. Jeg har venner som dagligt bliver truet på livet fordi de er skaldet. Eller har tattoveringer. Jeg kender en der har fået en kniv i halsen fordi han var pumpet. Jeg tror der foregår 100 gange mere en vi høre om i aviserne. Og ja fuck da medierne de elsker da at skrive noget der lyder totalt over dramatisk for at få en historie ud af det..

• #8   23. sep 2009 Er selv skaldet og lidt bred, og det er da absolut ikke en fordel altid.

man skal virkelig tænke sig om hvis der kommer en flok af disse anden g'ere.

Og det er jo så sygt, helt ærligt, bare fordi man måske kigger på dem, deres tøj, sko osv så kommer der lige 5 slag....

• #9   23. sep 2009 De 2.g perler der render rundt er for en del af dem hjernedøde uden sans for fornuft. Se Volsmose, hvor slemt det er der, det ville aldrig være sket i et kvarter med hvide mennesker ( OG SÅDAN ER DET)

Vi må desværre leve med dem der er her, men sindsyge er de,,,

• #10   23. sep 2009 vis man er bange for det er sker i dagens danmark så må man gøre nåde ved det selv inden skyde alle dem der laver balade og vis man er i mod det så må man jo stemme på de politiker der ikke er bange for at gå i mod rocker og indvandre ellers skal man ikke brokke sig er selv pumpet og har tattoveringer og jeg vel gøre alt for at forsvar mig selv vis det kommer der til

• #11   23. sep 2009 Andres:
    Ja det sker, og det sker også omvendt, der har jo tit været historier i avisen om at 4-5 indvandre der lige har stået sammen og hængt ud også de blev skudt efter osv. Indse det går begge vej.

Foto Model.
    Dit indlæg snakker for sig selv, jeg vælger ikke at kommentere en der mener at det har noget at gøre med "hvide" og sorte", og generalisere alle 500.000 indvandre som sindsyge.

• #12   23. sep 2009 Om de er er indvandre eller ej, så det bare skræmmende at se det danske politi stå så passivt og se på mens det sker..

Ik for at skyde skylden på politiet overhoved, de har simpelhen bare ik økonomien eller mændene til det, devsærre..

Og den her kan vi simpelhenhen ik dele op i farve / kultur / tro..
    Ja indvandre overfalder folk de tror er rockere , men rockerne gør da præsis det samme, de bare ik så agressive(staves) som indvandrene PT. Det skal nu nok komme og så bliver det ik sjovt for den "almindelige" dansker..

Kommentér på:
Bandekrig ?

Annonce