437 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Bandekrig ? Bandekrig ?
Jeg sys at man høre så meget i mederne om det lort..
Og jeg sys man høre meget om danskere som endten har tattoveringer eller er skaldet eller pumpet osv.. Som bliver overfaldet, tæsket, truet osv af indvandre. Er der nogle af jer herinde som har været udsat for noget lign. eller bare kender nogle der har ?? hehe
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 85
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 216
jun 2008
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 216
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 64 Svar: 982
Jeg bor i københavn og synes ikke man mærker til det..
Og sjovt du vælger at skrive:
Jeg sys at man høre så meget i mederne om det lort..
""jeg sys man høre meget om danskere som endten har tattoveringer eller er skaldet eller pumpet osv.. Som bliver overfaldet, tæsket, truet osv af indvandre""
For det første går det begge veje,
for det andet hvad tror du sælger mest aviser ?
en dansker der overfalder en indvandre eller en indvandre der overfalder en dansker. Svaret kender vi begge, og derfor vil du automatisk læse mere i avisen om det er indvandre.
jun 2008
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 34
man skal virkelig tænke sig om hvis der kommer en flok af disse anden g'ere.
Og det er jo så sygt, helt ærligt, bare fordi man måske kigger på dem, deres tøj, sko osv så kommer der lige 5 slag....
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 271
Vi må desværre leve med dem der er her, men sindsyge er de,,,
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 21
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 64 Svar: 982
Ja det sker, og det sker også omvendt, der har jo tit været historier i avisen om at 4-5 indvandre der lige har stået sammen og hængt ud også de blev skudt efter osv. Indse det går begge vej.
Foto Model.
Dit indlæg snakker for sig selv, jeg vælger ikke at kommentere en der mener at det har noget at gøre med "hvide" og sorte", og generalisere alle 500.000 indvandre som sindsyge.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Ik for at skyde skylden på politiet overhoved, de har simpelhen bare ik økonomien eller mændene til det, devsærre..
Og den her kan vi simpelhenhen ik dele op i farve / kultur / tro..
Ja indvandre overfalder folk de tror er rockere , men rockerne gør da præsis det samme, de bare ik så agressive(staves) som indvandrene PT. Det skal nu nok komme og så bliver det ik sjovt for den "almindelige" dansker..
Bandekrig ?