752 visninger
|
Oprettet:
Nu skal det være ! Rustbehandling.. {{forumTopicSubject}}
Mig og den gamle, er blevet enige om, at vi nok hellere må ofre en god omgang rustbehandling af bilerne..
Info:
1 Stk. VW Passat fra 2004. (Aldrig behandlet før).
1 Stk. Skoda Fabia vRS fra 2005. (Aldrig behandlet før).
Begge biler er imoprteret fra tyskland.
Spørgsmålet er så bare hvor det skal gøres..
Der er jo Pava, Dinitrol, Techtyl, undervognstunellen osv. osv...
Vil selv mene de nok skal have den helt store omgang, da de aldrig har fået før.
Men hvad er bedst / billigst, og hvor skal man holde sig fra?
Vi kommer fra Aalborg.
Alle svar / tips / råd / erfaringer, modtages med et smil.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 5 Svar: 364
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 79 Svar: 2.416
Ralf - Du sku nok lige ha brugt BG's forum i stedet.. 80% a BB brugere har jo ikk engang fået kørekort til knallert
Men nu kan jeg sku ikk huske hva vi bruger ude ved Fiat, men ring til undervogns afdelingen hos Fiat Tang Biler i Holstebro og spør dem.. Mener nok det det der mercasol eller sån noget, det sku ihvertfald virke rigtig godt! Ellers ville jeg vælge Pava da de kan gi rustgaranti (kommer self an på visse detaljer) Held og lykke
Godt med lidt sund fornuft og en klat skidt på undervogen.. Det har aldrig skadet nogen hehe.
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 9 Svar: 202
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
Men sørg nu for at få regning på det, for det er så træls hvis man finder ud af at der ikke er givet i dørene eller et andet sted, for så er der ingen dækning.
Jeg fik engang nye døre på min gamle Toyota, det var fordi de ikke havde fået, og det stod der på regningen de havde, så det kom pava til at erstatte,..
Dermed IKKE sagt at pava er noget lort, det har nok bare været en forglemmelse fra deres side.
Nu skal det være ! Rustbehandling..