Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snyderne her på Baboom..
  • #1   27. okt 2009 Søg i forum, emnet er oppe og kører hver dag..

• #2   27. okt 2009 hvorfor tage en flok gutter med?.. ikke finde vej?

• #3   27. okt 2009 MR NO NAME -

Okay ?
    Også kan du så lige komme i brummen for vold/trusler etc, og sprit kørelse ?

• #4   27. okt 2009 Hah.. bare for latterligt, og sidde og spille smart på den måde..

Hvem er det nu der ikke er for skarp ? smiley

• #5   27. okt 2009 nej klarer det strålende selv uden problemer..

• #7   27. okt 2009 Das Ras, okay.... ja det er sku trist..

• #8   27. okt 2009 hvem har synt dig ?

• #9   27. okt 2009 Må indrømme at jeg holder med Mr. No Name her... Siger ikke (som han selv siger) at jeg opfordre til vold men ofte er den der snyder en, en lille forpulet møgunge eller en eller anden smartass der gemmer sig bag sin computer skærm som bare lige skal se at det ham/hun laver også kan få konsekvenser. Tror ofte at hvis en man har snydt møder op på en trappetrin med en flok gutter så er man ikke såååå stor i kæften mere og det er efterhånden det eneste der hjælper.... Ingen vold, ingen trusler det er bare fandens meget sværere at ignorere en der står lige foran en.

• M A
    M A Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 78
    #10   27. okt 2009 Det er gået helt amok med det snyderi på det seneste.. man kan vist ikke engang sende efterkrav med posten mere, det er ellers en nem måde at handle på..

GLS kan man vist stadig bruge det hos.

• Bruce W
    Bruce W Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 29
    #11   27. okt 2009 Hvis man er blevet snydt, gider politiet tit ikke gøre noget ved det. Enten kan man tag nogen venner med og spille smarte eller gøre lige som de her 2 gutter. Jeg er personlig mere til den sidste, vær lidt kreativ. Har set flere eksempler på, så har man snydt snyderen, så kan personen lære det smiley

http://bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=605252

PS. Husk at få alle detajler af Køberen/Sælgeren Navn, Adresse og Mobil nummer osv.

• #12   27. okt 2009 Hahahahaha

Havde det været en mulighed havde jeg helt klart også taget den... Det er svært at ignorere en som står på dit trappetrin men det er fandme super mega endnu meget mere sværere at igonere en som du er taget over for at sælge noget til smiley fuck det må simpelthen have været en gylden følelse fra de to knægtes side....

• #13   27. okt 2009 Mr No Name, man er smart lige indtil man dukker op ved den forkerte persons dørtrin smiley

• #14   28. okt 2009 hej alle ..
    hun hedder g-dogs ' herinde .. men har kun fået hendes nr som så var hendes kærestes, fordi de var kærester dengang , og havde kun en mobil sagde de .. så fik jeg hendes mobilnr af ex kæresten .. men hun vil iik stå inde for noget .. og det ikke er hendes problem ..
    ved os kun at hun bor i Skibby ..

Kommentér på:
snyderne her på Baboom..

Annonce