føler godt røvrendt føler godt røvrendt
Jeg har overført 750kr via netbank til en pige herinde fra. Pengene blev overført i søndags og ´jeg kunne se på min netbank pengene var gået ind næste dag...hun sagde de ik var gået ind...så jeg sagde at hun ku bare sende mig dem på tirsdag for der var de med sikkerhed gået ind...om tirsdagen sagde hun så at hun ik kunne fordi hendes søn var blevet indlagt...men at hun ville få hendes ven til at sende den om torsdagen..jeg gøre henne opmærksom på at det haster nu da det er en fødselsdaggave til damen til på lørdag...jeg siger også til hende at jeg ikke er tryg ved at hun lader hendes ven sende mobilen...for han kan jo sagtens beholde mobilen også sige at han har sendt den afsted....også bagefter komme med en undskyldning for at den er gået fortabt i posten... jeg skrev til henne går og spurgte om hendes ven havde fået sendt pakken... hun skrev at han skulle nok skrive når han har gjort det....efter som jeg ikke hørte mere fra hende af igår, gik jeg ud fra de ik har sendt noget...så har skrevet til hende at jeg vil have overført mine penge STRAKS tilbage, da jeg syntes det var blevet for meget...plus at den mobil jeg lovede min kæreste hun vil få i imorgen gave er for sent nu..sys godt det er svineri..jeg har ik hørt fra hende siden igår...selvom jeg har set hun flere gange har været online...
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.046
Handler skal foregå FACE TO FACE, hvis du undgå at blive snydt.
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
jun 2009
jun 2009
jun 2009
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 445
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 325
anmeld hende .,.
og så SKYND dig i banken, til tider kan de godt trække penge hjem igen, har de da gjordt flere gange med mig
noget nyt i sagen?
jun 2009
Der er ik sket noget nyt desværre, har sagt hun bliver ´politianmeldt hvis hun ik giver lyd fra sig inden i aften kl.20...så må jeg bare vente spændt
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 41 Svar: 112
og elelrs vil man jo altid kunne snyde på den måde ved at få folk til at sende ting og når de er sendt trække pengene tilbage tror ikke banken går med til det.. medmidnre du har beviser på hun ikke har sendt den endnu...
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 10 Svar: 54
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.847
Der er så fandens mange eksempler på at Baboom ikke er stedet man skal stole på folk, så hvorfor bliver folk ved? - folk er så fuuucking dåmme!
Haha.
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 172
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.046
sep 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 78
LØGN! Når du en gang har overført pengene kan banken IKKE trække dem tilbage!
føler godt røvrendt