437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

føler godt røvrendt føler godt røvrendt

Jeg har overført 750kr via netbank til en pige herinde fra. Pengene blev overført i søndags og ´jeg kunne se på min netbank pengene var gået ind næste dag...hun sagde de ik var gået ind...så jeg sagde at hun ku bare sende mig dem på tirsdag for der var de med sikkerhed gået ind...om tirsdagen sagde hun så at hun ik kunne fordi hendes søn var blevet indlagt...men at hun ville få hendes ven til at sende den om torsdagen..jeg gøre henne opmærksom på at det haster nu da det er en fødselsdaggave til damen til på lørdag...jeg siger også til hende at jeg ikke er tryg ved at hun lader hendes ven sende mobilen...for han kan jo sagtens beholde mobilen også sige at han har sendt den afsted....også bagefter komme med en undskyldning for at den er gået fortabt i posten... jeg skrev til henne går og spurgte om hendes ven havde fået sendt pakken... hun skrev at han skulle nok skrive når han har gjort det....efter som jeg ikke hørte mere fra hende af igår, gik jeg ud fra de ik har sendt noget...så har skrevet til hende at jeg vil have overført mine penge STRAKS tilbage, da jeg syntes det var blevet for meget...plus at den mobil jeg lovede min kæreste hun vil få i imorgen gave er for sent nu..sys godt det er svineri..jeg har ik hørt fra hende siden igår...selvom jeg har set hun flere gange har været online...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  føler godt røvrendt
Kommentér på:
føler godt røvrendt

Annonce