1.154 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

taget i fartkontrol:s hjælp taget i fartkontrol:s hjælp

Hey alle..

igår sku jeg hente noget hos de gamle og lånte min kammi's bil, og en anden kammerat med som underholdning på turen..

Any ways, jeg blev lige pludseligt meget svimmel og følte at jeg sku besvime, så min kammerat overtog og kørte.. afsted det gik..

Vi kørte nok 85-95, aller aller højst 100 km i timen, og ligger ikke mærke til en af de der satans stære-kasser, så vi fik lige taget et billede...

det jeg mangler hjælp til er, hvor hurtigt må man kører før man får et klip i kørerkortet, og hvordan kommer det til at gå ud over ejeren af bilen?
Tror i overhovedet der sker noget?
Og hvad synes i jeg skal gøre? hvem får en bøde osv?

Håber på en hurtigt svar.

tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  taget i fartkontrol:s hjælp
  • Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 64
    #1   11. nov 2009 Det kommer jo an på hvilken type vej i kørte på?

• #2   11. nov 2009 ejeren får bøden så er det hans "job" og give den til den rigtige...

hviken zoen kørte du i ?

• #3   11. nov 2009 (link fjernet)

• #4   11. nov 2009 Så kan i lære at overholde fartgrænserne.. smiley

• Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    feb 2008

#5   11. nov 2009 Klippet kommer ved 30%.
    Ejeren af bilen få et fint foto tilsendt, og hvis han ikke har kørt bilen, så skal han angive hvem der har for ikke selv at få lov at betale bøden.

• #6   11. nov 2009 bøden går til bilens ejer, og han skal derfor bare kontakte politiet og siger at det evt. var en der var ude og prøve køre bilen og han ikk kender ham, så bliver den for det meste annulleret.. ellers kan han bare sige hvem det er der kørte og så får den anden bøden.. smiley

• Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    feb 2008

#7   11. nov 2009 Den holder ikke den der June!

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #8   11. nov 2009 Babooms Toilet ! - Du kan ikke køre 30 % over på en motorvej uden og ramme de 160. Så ergo kan du i princippet ikke få et klip.

• #9   11. nov 2009 Vi kørte på landevej, hvor man jo må kører 80km i timen..

forresten, hvad kan man se på de billeder? (det blev nok taget skrå bagfra, eller helt bagfra) , kan man se hvem der kører?

og så til et samvittigheds spørgsmål, hvordan fortæller jeg ham det?

og tror i overhovedet der sker noget? altså at han får brev eller noget..

Jeg har totalt paranoier på.. Men mon ikke kan kan forstå at jeg ikk ku kører når jeg havde det sådan?

og skal jeg fortælle ham det nu eller vente og se om der overhovedet sker noget ved det..

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

#10   11. nov 2009 Hvorfor skulle han blive sur over det ? Det er da din kammerat der skal betale bøden, han kan da være ligeglad.

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

#11   11. nov 2009 Ja - så kan du heller ikke få et klip ?

• #12   11. nov 2009 Kenneth P
    det virker ellers helt fint og gøre det på den måde..

• #13   11. nov 2009 Jeg har lige snakket med min gamle kørerlærer og hun forslår at jeg fortæller ham sandheden, men at ejeren af bilen skal sige at det var ham selv der kørte bilen, og så at min kammerat og mig bar giver pengene til ham til bøden.

men jeg havde selv tænkt på at vente og se om der sker noget, og hvis han får en bøde så betaler vi den self..
    men er det tydeligt at se på de billeder hvem der sidder bag rattet når billedet vistnok blev taget skrå bagfra..

hvor tydelige er de billeder?

• #15   11. nov 2009 billedet er bliver da taget forfra?

• #16   11. nov 2009 nymann .

Det blinkede blåt bagfra..

• #17   11. nov 2009 Og det koster ikke længere 500 ikke at opgive hvem der kørte bilen, men 2000.

• Nicki  F
    Nicki F Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 12 Følgere: 12 Svar: 76
    #18   11. nov 2009 Det er ikke engang sikkert de sender en bøde, men gør de er det jo bare at betale

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 415
    #19   11. nov 2009 Sheriffen..

Øhh hvis der er begrænsning på 110 på motorvejen er det da intet problem og ramme de 30%

Karsten

Kommentér på:
taget i fartkontrol:s hjælp

Annonce