{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

henrik s
henrik s
Følger: 2 Emner: 52 Svar: 132

brækket kæbe {{forumTopicSubject}}

var i et trafikuheld, og brækkede desværre kæben 2 steder, lige ved hagen, og ved højre øre, er blevet opereret ved hagen, og har fået alt muligt lort i munden af elastikker, og jern, er her nogen som har prøvet det samme, var indlagt på århus kummune hospital, kæbeafdelingen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brækket kæbe
  • henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#1   11. dec 2009 nej det var det helller ikk, jeg sad i den der er mest smadret(link fjernet)

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#2   11. dec 2009 nicole>> neej flydene julemad, det var sgu da lige det værste

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#3   11. dec 2009 vil sgu hellere ha flæskesteg og and, end jeg skal æde sådan noget helsekost haløj noget

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#4   11. dec 2009 det blev os til et brækket ribben, men det er ingenting i forhold til munden.. hvorfor kunne jeg ikk bare få et brækket ben, eller arm...!

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#5   11. dec 2009 lars>> nej det er mega træls, men her den 16. skal jeg til kontrol i århus, og får muligvis de her skide elastikker ud af kæften, men ja det er da bare pisse træls og ikk kunne spise,

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#6   11. dec 2009 mr. fun>> nej nej det var mig der var kørt galt i skjold.. men jeg havde åbenbart selv flyttet mig fra føresiden, til passager siden..

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#7   11. dec 2009 lars a>>> jeg er allerede blevet træt af den tomat suppe, og koldskål, men fortanden i undermunden, er blevet skubbet bagud, så kan fandme ikk få et ske ind i skuffen..

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#8   11. dec 2009 nicole>> nej det var min side der blev smadret, men der skete ikk noget med mit ben, selvom hjulet ser lidt smadret ud, men jeg var åbenbart i stand til at kravle over i passager siden selv, og jeg fik os ringede til min kæreste da det skete, men det er alt sammen noget jeg har fået af vide senere..

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#9   11. dec 2009 lars a>> jeg har os alt muligt i tand systemet nu, der er ståltråd mellem tandrækkerne, og elastikker til at holde sammen på lortet,

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 51
    #10   11. dec 2009 Det ser ikke for godt ud på de billeder, men der er jo mange muligheder for mad, det jo ikke verdens undergang smiley Du kan få youghurt i tyndere form, smoothies, koldskål, suppe, protein shakes osv.

Mulighederne er mange, du skal bare være glad for du slap så billigt, jeg ser ofte værre tilfælde i mit arbejde

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    nov 2007

#11   11. dec 2009 dane>> tjaa det er selfølgelig rigtig, men er bare mega træls a alt det her flydene noget, har spist alt det du lige har nævnt, men kan da godt se hva du mener

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 51
    #12   11. dec 2009 Det kan godt være det er træls lige nu, men tænk sådan her, vil du hellere være i live og have den kæbe en kort periode eller ja you know.

Kæber gør ondt at brække, og det besværligt at spise, men de heler godt, og der burde ikke gå mere end 2ugers tid før du kan spise lind mad smiley tænk fremad

• #13   11. dec 2009 Min ven har lige brækket foden og skinne benet 3 steder.... smiley

Kommentér på:
brækket kæbe

Annonce