{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Glen B
Glen B
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 80

Kan det være rigtigt?? {{forumTopicSubject}}

Kan det være rigtigt at man aftaler en handel med en pige herinde fra, og overfører penge, i den tro at man får en telefon som virker 100% og der medfølger de ting som man normalt ville sige følger med...?? Jeg købte en SE k660i som på billedet ser fin og flot ud, og der står den er ca 6 mdr gammel, det er også meget fint, jeg overfører penge og får så telefonen 2 dage efter det er også meget fint.. Men, da jeg får telefonen pakket ud er den total ridset, man kan næsten ikke se hvad der står på skærmen, der er ikke noget batteri i, og laderen som er sendt med er så ødelagt at den kun kan lade hvis man står og holder den inde... Højtaleren virker i øvrigt ikke ordentlig i den så man kan næsten ikke hva der blir sagt i den anden ende, og lige så når den ringer er den svær at høre.. Jeg gav 400 inkl porto og det kan godt være det er en fin pris, men det sys jeg ikke det er når man får en telefon der knapt virker.. jeg står og skal forære den væk som gave, det kan man jo bare ikke når den er så ødelagt.. Jeg får yderligere at vide at hun kommer fra sydsjælland men pakken blev sendt fra Sønderborg.. Jeg har så taget kontakt til hende efter et par timer fordi jeg gerne ville lade handlen gå tilbage, men hun sir at jeg skal skrive på et andet numme fordi hun ikke har haft noget med det at gøre hun kun har lagt telefon til.. Jeg har nu skrevet til begge numre mange gange siden jeg fik telefonen i forgårs.. Men uden tilbagevenden.. Jeg sys bare ikke det kan være rigtigt.. Er det mig der er helt galt afmarcheret her eller??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det være rigtigt??
Kommentér på:
Kan det være rigtigt??

Annonce