{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Hvordan kan det være. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænker stadigt på hvordan politikere i de fleste partier har glemt hvem der bar dem de første 9 måneder og der efter hvem der hjalp dem godt på vej - ligeså hvem der er skyld i at de kan leve i et velfærdssamfund - mine forældre og bedsteforældre - oldeforældre kæmpet den kamp der gør at vores velfærdssystem som består i en hel del goder for dem der har brug for det.
Men er den danske velfærdsmodel på vej ud i det ukendte - altså forstået på det måde at Danmark grundet de piv åbne grænser ikke længere vil have råd til et velfærd og at fattiggården vil komme tilbage eller vil/kan vores politiker lave en politik som vil rede den danske velfærdsmodel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af Lejlighed/Værelse 1.500 kr.
  • Utæt dør/dør binder 1.500 kr.
  • Ophæng af gardiner og fladskærm 500 kr.
  • Skift af tag 4.500 kr.
  • Opsætning af rullegardin, plisségardin, hattehylde og spejl 800 kr.
  • At smitte gaskomfuret til genbrug. Tager den ned fra 5. sal. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kan det være.
  • #2   11. aug 2021 vil/kan vores politiker lave en politik som vil rede den danske velfærdsmodel.
    Nej det kan de ikke så længe vælgerne ikke ser nogen problem i et ind vandre flertal om en relativ kort årrække.

• #3   11. aug 2021 Ole S hej og jeg læste godt om at det kunne blive et problem - nogen steder men jeg tror på at sådan tildens bliver stoppet - især hvis man stoppet for dobbelt statsborgerskab og jeg siger NEJ til sharia i Danmark smiley

Kommentér på:
Hvordan kan det være.

Annonce