{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Piercing / tattovering. uha {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Jeg overvejer lige nu at få lavet en navle piercing, eller en tattovering, jeg synes bare det er rigtig svært at vælge. Jeg er lidt nervøs for en navlepiercing, fordi min navle er meget følsom/kilden, men det er inde i hullet den er det, og ikke når man rør uden om den.
Min mor er imod piercinger, men fordi jeg er over 18 må jeg selv bestemme, hun vil bare ikke se på det - og har altid ønsket mig en navlepiercing, men ved ikke rigtig om jeg tør. Noget andet er at navlen kan blive utrolig grim, hvis det mislykkeds. Hvad er din erfaring med det, har du nogensinde fortrudt at du fik det lavet, og var der mange problemer med det?

Charlotte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piercing / tattovering. uha
  • #1   13. dec 2009 altså hvis du ikke er sikker, så hellere en pircing end en tatovering, da pircingen kan du bare pille ud hvis du ikke gider den mere, mens ved tatoveringen skal du ha den fjernet med laser, hvad jeg har hørt er det dyrt og smertefuldt

• #2   13. dec 2009 charlotte> jeg har haft navlepiercing, det gik galt og jeg har et grimt ar nu. Det gjorde dog overhovedet ikke ondt at få den lavet - så det skal du ik være nervøs for.

Jeg har piercing i næsen, i tragus og alm. øreringe.
    Jeg har udover det 5 tattoveringer. Tattoveringer kan jeg bedst lide, dem skal man dog være 100% på - de kan jo ikk bare sådan lige fjernes igen smiley

• #3   13. dec 2009 Jeg startede med en navle piercing som mislykkedes (er dog blevet ganske pæn) så nu vil jeg have en tat i stedet

• #4   13. dec 2009 Ja, sådan har jeg også lidt tænkt, at jeg kunne starte med piercingen.
    Men puha, det svært. smiley

• #5   13. dec 2009 Ja, der kan man bare se, det er jo selvfølgelig heller ikke så fedt hvis det mislykkeds, men på den anden side er et ar måske bedre, end en tattoovering, man ikke synes om.

• #6   13. dec 2009 pircing i navleen har jeg godt nok ikke kun i tungen så hvordan den kan komme til at se ud kan jeg ikke svare på men en tattovering er jo også et smykke på en måde så tænk godt over hva du vel ha lavet før du får en tatto ivertilfald

• #7   13. dec 2009 Jeg har ikke en flad mave, en lille top mave vil jeg kalde det, selvom jeg er slank.

• #8   13. dec 2009 det er så hurtig overstået at man jo dårlig nok opdager de gør det...

er da glad for min, men nu er den der jo egnetlig bare, tænker ikke så meget over den mere.

ved jeg ik hvad du betegner som top mave, min mave er ikke fuldstændig flad ihvadflad, og synes nu i de fleste tilfælde sådan en pircing faktsik er pænere, på de normale piger med en smule fedt på kroppet end på de tøser der ligner en stor spiseforstyrelse.

• #9   13. dec 2009 Det er også derfor at jeg håber det måske ville klæ min mave, fordi jeg er lidt ked af den buler lidt, når jeg jo egentlig er slank, men det er bare noget den aldrig kommer af med.

• #10   13. dec 2009 kender det godt, min buler os lidt, men er da helt norma vægtig smiley men heller der er lidt, end slet ikke noget, og det nærmet buler ind, efter min mening. dog ville jeg da grne have mit var lidt mere muskler end fedt..hehe... men det jo så det... smiley

tror da nu nok du skal blive glad for en i navlen, og hvis man bliver træt af den, kan man jo tage den ud, det lille ar der måske kommer, eller det lille huld er der nok ikke mange der bemærker i forhold til hvis det er en tatoo...

• #11   13. dec 2009 Det er normalt at marver buler lidt, så lad være med at være ked af at du har et normalt udseende smiley

Dem med helt flade maver er oftes dem der sulter dem selv for at få det..

• #12   13. dec 2009 ja, men det er os dte jeg tænker, at jeg måske kunne starte med en piercing, det er vel heller ikke så dyrt? smiley
    Men hvad gør man sådan et sted, ringer man til dem og bestiller tid, eller render man bare ind til dem?

• #13   13. dec 2009 Du kan enten ringe, eller komme forbi i deres åbnings tid og hører om de har tid (ellers laver de en tid ;))

Jeg ved ikek hvad det koster, da jeg ikke har haft en i navnlen, men regner med sådan en koster mellem 100 og 300 kr (hvis ikke 400 de dyreste steder)

• #14   13. dec 2009 Jeg har selv navlepiercing, og jeg betalte 500 kr for at få den lavet. Det gjorde slet ikke ondt at få den lavet , men den var lige øm i et par dage efter .. Når du er så meget i tvivl er det jo meget nemmere at få lavet en piercing end tatovering, da piercingen bare efterlader et lille ar..

Jeg har aldrig haft betændelse eller nogen problemer med min navlepiercing (:

• #15   13. dec 2009 Okay tak for det.
    Jeg vil undsersøge priserne inden. :o)

• #16   13. dec 2009 tror de, de fleste steder koster ca 500 kr at få lavet.... ihverflad det de fleste jeg kender har fået lavet den til rundt omkring....

Kommentér på:
Piercing / tattovering. uha

Annonce