362 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Folks brug af markedet... Folks brug af markedet...

Hey Baboom læsere..

Jeg sidder her og bliver lidt ilter...

Har sat en masse ting til salg, og prissat dem, det burde være til at forstå at de derfor sælges,

Men alligevel vælger rigtig mange mennesker at skrive "Bytte" -

Hvis man ville bytte havde man jo nok skrevet det i annoncen...

Bare min frustration jeg var nødt til at komme af med..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folks brug af markedet...
  • #1   25. jan 2010 For at undgå dette, kunne du skrive "Jeg bytter ikke"

• #2   25. jan 2010 Sådan er det desværre herinde. Der er mange useriøse bydere, og alt for mange der ikke har forstand på den varer de byder på og så skambyder trods der er opgivet en pris.

• #3   25. jan 2010
    Sidsel O - det hjælper desværre sjældent..

Men kan I ikke lave:

Salg
    Salg/bytte
    Bytte
    Købes

Så kan det sQ ikke misforståes.. smiley

• #4   25. jan 2010 Hvis jeg havde ønsket at bytte en given vare havde jeg skrevet

Byttes med ********** en vilkårlig ting.

Men da jeg ønsker at sælge en vare, fordi jeg måske ikke bruger den mere, og derfor kunne få penge til noget andet jeg måske havde mere brug for,

Så sætter jeg min vare til salg.

Et godt eksempel er hhv. et kamera jeg havde til salg, til 2500 kr. bliver budt på 700 og 900 kr via privat besked. - Hvilket jeg vælger at takke nej til

Eller de gucci sko jeg har til salg hvor der står det er en pris ide, og finder man den forkert kan man byde,

Så skal man jo ikke spørge om jeg vil bytte med 2 lyserøde gummiænder eller et par lerduer...

Accepter der står SÆLGES; byd på varen hvis du er interesseret, undlad at kommentere i annoncen hvis det ikke har din interesse

OG hvis man endelig vil bytte så skriv en privat besked, og henvis til den vare du ønsker at bytte med,

• #5   25. jan 2010 helt enig... har også irriteret mig tit når man kan se folk har en pris..og selvom køber skriver mange gange han ikke bytter så spørger folk sjovt nok alligevel.

Kommentér på:
Folks brug af markedet...

Annonce