{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Ang. Ebay !! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige t spørgsmål omrking Ebay og betaling.
Jeg ahr godt nok handlet derinde én gang før med stor
succes, men det er ved at være et pænt stykke tid siden.

Jeg mener at kunne huske noget om at når man vinder
en auktion ELLER siger "køb nu" så har man 7 dage fra
dags dato til at overfører pengene fra PayPal.
Jeg er dog ikke helt sikker på dette faktum, så jeg tænkte
at der måske var e eller anden klog gut eller gutinde der
kunne komme med et konkret svar.

MVH Helene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Ebay !!
  • #1   10. feb 2010 Det troede jeg også jeg kunne, fordi jeg var af den overbevisning at jeg
    rent faktisk havde penge på min PayPal-konto, men det havde jeg så
    desværre ikke, så de skal lige overføres og det synes de altså skal tage
    2-3 arbejdsdage... smiley

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 651
    #2   10. feb 2010 hvis du til melder dit visa på paypal kan du godt handle selv om din paypal siger 0kr. for så bliv bløbet hævet på din konto. ca 2-3 dage efte du har betalt med paypal

• #3   10. feb 2010 jaaa, efter hvad jeg mener, så må det tage 14 dage fra den dato du køber varen.
    - bliver pengene ikk overført, så giver den en form for straf.

Har handlet for 20.000 der inde efter hånden, gennem min stedfar som er tysker. smiley

• #4   10. feb 2010 Allan:
    Okay smiley
    Det hjælper jo en hel del på det, mit kort er nemlig tilmeldt... smiley

Jubii Så kan jeg endelig få den hehe... Tusind tak for hjælpen!!

Kan aldrig vide om jeg vender tilbage for jeg ahr da lykkelig glemt alt om hvordan jeg gjorde sidst.. haha..

• #5   10. feb 2010 Men man kan jo infomere sælger om det! Hvis jeg sælger noget undrer jeg mig da meget hvis folk ikke overfører med det samme...

Endnu mere undrer jeg mig hvis selv samme køber bliver sur fordi man ikke afsender samme dag hvor man får penge....

• #6   10. feb 2010 Jeg betaler altid med det samme, og sender samme dag når pengene er inde på min paypal... Sendte faktisk en pakke til sydkorea idag.. damnn fragten er dyrr hhee

• #7   10. feb 2010 Handler meget over Ebay... både fra Hong Kong, Tyskland, England osv.

Det står tit i annoncerne hvor hurtigt overførslen skal finde sted!

I de fleste af mine Buy Now tilfælde er der krav om samtidig betaling! Ellers har de fleste generelt en regel om max 2 dage efter køb!!!
    Hvilket også kun er ganske fair i min verden smiley

• #8   10. feb 2010 Er der nogen af jer som er så flinke og er kommet med super respons,
    der ved noget omkring told, skat og afgift når man køber fra den anden side af verden??
    Jeg står nemlig og vil ENORMT gerne have fingrene i Twlight 3-disc Deluxe Edition, og jeg har fundet en i Canada (den fås IKKE herhjemme mere).

• #9   10. feb 2010 Jeg tror faktisk ikke du skal betale told.. Når det gælder om varer der har værdi under 350kr, hver eneste gang jeg har bestilt en enkel vare har jeg aldrig betalt noget told de gået igennem

• #10   10. feb 2010 Vinzent:
    Okay, det lyder godt...
    Fik dog desværre lige set at dvd'e er Region 1, og det går jo ikke i DK smiley

• #11   11. feb 2010 Hvis det er fordi du vil se Regionsbestemte dvd-film, kan du blot købe en lavpris afspiller i brugsen, jem&fix eller lign. De er tit og ofte regionsfri!

Ang. told på film er der helt konkrete regler!!! Du kan evt læse om rettighedder osv. på laserdisken.dk... De kæmper en brav kamp om at kunne få lov til at importere udenlandske film!

Her er dog en lille rettesnor i tilfælde af køb udenfor EU... Sørg for at varen bliver sendt som "Gave" eller "Vareprøve" så går de nemmere igennem told uden ekstra afgift. Men hvis en pakke bliver toldet, tager PostDK hvist nok 150,- i gebyr for toldningen og videreforsendelse, plus de manglende afgifter!!!

• #12   11. feb 2010 Okay... Tusind tak for alle jeres rigtig gode svar!!!

Jeg ledte videre i mellemtiden og fandt den ønskede dvd i England.

Men tusind tak for jeres hjælp!!

Kommentér på:
Ang. Ebay !!

Annonce