{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Ånder ! Hjælp. - {{forumTopicSubject}}

Helt seriøst. Når jeg keder mig sidder jeg og spiller cz. Bare for at få tiden til at gå. Sidder inde i mit walk in closet med min com og det. SÅ der er mørkt.
Så lige pludselig kommer den der lyd man har set i sådan nogen programmer om ånder. Og kommer flere og flere gange. Og lyder forsvinder helt. Og bliver kold op og ned af ryggen.
Henter så min bror. Og han bliver os kold op af ryggen uden jeg havde sagt noget om det. !

Helt seriøst. Hva fanden tror i det er..
Lyder nok lidt som en kyling lige nu. !

Mvh s0gaard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ånder ! Hjælp. -
  • #1   23. feb 2010 hmm... lyder da små klamt! :Oo...

  • #2   23. feb 2010 Det mega skummelt. Men sidder her igen. Der kun lidt køligt nu. Men ellers ikk noget ! smiley

  • #3   23. feb 2010 er det et nyt hus du bor i ? eller et gammelt hus? jeg kunne ikke lide og være i min x kærestes forældres hus jeg fik det som om jeg bliv kvalt og derefter skubbet

  • #4   23. feb 2010 Ej tror slet ikke je ville kunne sidde i rummet igen! Har før haft fiornemmelsen af "noget", og det er så pisse klamt! !

  • #5   23. feb 2010 Gammelt hus efter hånden vil jeg tro. Der har engang været auto værksted hvor det har var kontor bygningen.
    Men vi har boet her i 7 år. Og første gang jeg oplever det.


  • #6   23. feb 2010 Karina P.
    hva fanden ska jeg gøre. Der ikk andre udveje ind at bide det i sig og se om der sker noget igen smiley


  • #7   23. feb 2010 Nahh se evt lige tiden an... ellers må du jo have fat i en åndeuddriver

  • #8   23. feb 2010 Jaah det vel den eneste udvej. Men tror satme det dyrt. smiley

  • #9   23. feb 2010 Jeg var satme glad for at mine x´s svigere flyttede.. jeg kan slet ikk forstå de kunne bo der min x havde faktisk prøvet og ligge i sin seng og han kunne høre nogle trykke på alarmens knapper (hussikring) og hvergang han kom derud var der ikke nogen.. og 3 gang gik alarmen :S ret skummelt.. jeg prøvede at jeg skulle ind på hans forældres værelse og følte det som om med det samme jeg gik derind at jeg var bare ikke ønsket følte jeg blev kvalt og skubbet bagud kort efter :S

  • #10   23. feb 2010 Tjaa... Du skal vel bare prøve at komme over det. Jeg tvinger mig selv til at ignorere det "for der er jo ikke noget", og det har hjulpet de fleste gange... men ellers ville jeg også foreslå sådan en ånds-dims... men har aldrig selv haft sådan en ude....!

  • #11   23. feb 2010 Karina P

    Du har helt rat man skal bare ignorere det Vi har selv ånder her Siger en af min mors ånde ting veninder Da de var hjemme hos hende og min mor lige sku prøve sådan noget uden og fortælle hende om min Søs som vågner om natten og siger der er nogen Og det viste min mors veninde så UDEN vi havde fortalte det

    Sker da os lyse tænder i gangen nogen gange og der er ingen Hundene Gør nogen gange og går helt amok Kan hører nogen der går udenfor nogen gange og ovenpå Remlig klamt til og starte med men når man bare ignorere det så går det man skal bare ik tænke over det


  • #12   23. feb 2010 Fritte tossen.
    det lyder sindsygt. Godt det ikke er mig.

    Karina P
    ja det er nok den eneste mulighed. Men bider det lige i mig og ser om det sker mere. smiley

    Men hva fuck sker der for det. Går op til min mor og siger det. OG hun flækker bare fuldstændig af grin og siger vi skøre smiley det noget pis når ens mor ikk engang tror en smiley


  • #13   23. feb 2010 Ghost det fandeme da skummelt hvis det kommer i ens headset hver gang man spiller :S

  • #14   23. feb 2010 <*Søgaard*> .
    Så sku du prøve og ligge og være ved og falde i søvn og din fod lige pluslig bliver ryste DET Fucking klamt sket 3-4 gange nu man =D


  • #15   23. feb 2010 Ghost jeg var løbet skrigende væk så selvom jeg ikk lan skrige smiley

  • #16   23. feb 2010 <*Søgaard*> .
    Jeg lå stille som aldrig før man sagde ik en lyd bevæget mig ik bare helt stille man Fuck det klamt og tænke på igen man og sys bare det blive en lille smulge mere og mere for hvergang det sker man =D


  • #17   23. feb 2010 Det samme sker nogle gange hos mig..
    Et eller andet vælter i værelset eller stuen
    og nogle gange tænder mit fjernsyn af sig selv og slukker lige efter og det sker tit


  • #18   23. feb 2010 hey der søgaard.......

    Du skal ikke være bang :-)..... Mig og min kæreste har gennem 5½ år haft en ånd med os....... vi har prøvet at flytte men tro mig om ikke hun er flyttede med alle de 4 gange vi har rykkede.........
    vi fik fat i sådan en klarioand (UNDSKYLD STAVEFEJL) og hun kunne fortælle os at det var en lille pige der bare godt kunne lig os og vores børn og hun var blevet slået ihjel af sin far for mange mange år siden og det var der hvor vores 1 bosted var og så hang hun fast i os.........
    Hun gør ikke noget ondt men en gang imellem så dækker hun te stel op på vores pigers værelser og sætter også bamser op på værelse når vi sover.... og nej det er ikke vores datter der gør det vi har prøver at låse døren en dag hun ikke var hjemme og om morgen var alle hendes biler stilt pænt på række gg så man kan godt lære at leve med de små ting det har vi........
    Men held og lykke med at finde ud af hvad det er ...... men vi tro på det......

    P.s hende damen der var her sage også det er kun bestemte mennesker der kan føle og høre og meget sjælende se dem så det er ikke noget du skal være bange for smiley

    Hilsen dennis Hundested


  • #19   23. feb 2010 jeg hørte også nogle stemmer fra en lille pige ovre fra hjørnet af min lejlighed, da jeg lige var flyttet ind ! lød lidt som om hun grinte eller græd.. men nu røg jeg også en hel del dengang smiley

  • #22   23. feb 2010 jeg tror på der er mere mellem himmel og jord end vi lige regner med.
    jeg tror ikke alt kan bevises videnskabligt. jeg er meget åben over for dem og nøøøj, hvor kan det være frustrerne engang imellem, det værste er når det er jeg vågner om natte og jeg føler der en der holder mig nede og jeg kan ikke bevæge mig overhovedet. og det er altid når kæresten er kørt, ogher sidste jul, der var der en der skubbede til juletræet så det smadret halvdelen af pyten. også sidst men ikke mindst, er jeg sikker på min bror er her ved mig, den ene gang sad svigerfamilien og så james bond, og jeg havde sagt jeg gerne ville se adam sandler, så blev den ved med at slå om på filmen med adam sandler hele tiden og fjernbetjningen lå på bordet, selv min svigerfar som ikke tror på sådan noget, var >MEGET forvirret over det..


  • #23   23. feb 2010 gokke - du er også en lystløgner, som opretter de mest latterlige indlæg 24/7 ! og så har blokket stort set hele baboom, fordi du er en lille svans som ikke kan tåle en skid !

    HEJ HEJ...


  • #26   23. feb 2010 "HVER dag, kommer der det ene og det andet indlæg fra dig, om de vildeste ting du oplever, som alt virker som pure opspind og en trang til opmærksomhed. "

    PRÆCIS !!! for ikke at glemme hans KONSTANTE PIVERI over alting !!! gokke er klart babooms størte pivskid, gal et usselt menneske han må være irl !


  • #27   23. feb 2010 Har du overvejet om det kunne være træk, når du siger det er et gammelt hus og der kommer "den der lyd" og du bliver kold op af ryggen smiley

Kommentér på:
Ånder ! Hjælp. -

Annonce