766 visninger
|
Oprettet:
Ånder ! Hjælp. - {{forumTopicSubject}}
Helt seriøst. Når jeg keder mig sidder jeg og spiller cz. Bare for at få tiden til at gå. Sidder inde i mit walk in closet med min com og det. SÅ der er mørkt.
Så lige pludselig kommer den der lyd man har set i sådan nogen programmer om ånder. Og kommer flere og flere gange. Og lyder forsvinder helt. Og bliver kold op og ned af ryggen.
Henter så min bror. Og han bliver os kold op af ryggen uden jeg havde sagt noget om det. !
Helt seriøst. Hva fanden tror i det er..
Lyder nok lidt som en kyling lige nu. !
Mvh s0gaard
maj 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 85
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 62 Svar: 1.422
maj 2007
Følger: 48 Følgere: 45 Emner: 103 Svar: 2.164
maj 2008
apr 2007
Men vi har boet her i 7 år. Og første gang jeg oplever det.
apr 2007
hva fanden ska jeg gøre. Der ikk andre udveje ind at bide det i sig og se om der sker noget igen
maj 2007
apr 2007
maj 2007
maj 2008
dec 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 54 Svar: 1.413
Du har helt rat man skal bare ignorere det Vi har selv ånder her Siger en af min mors ånde ting veninder Da de var hjemme hos hende og min mor lige sku prøve sådan noget uden og fortælle hende om min Søs som vågner om natten og siger der er nogen Og det viste min mors veninde så UDEN vi havde fortalte det
Sker da os lyse tænder i gangen nogen gange og der er ingen Hundene Gør nogen gange og går helt amok Kan hører nogen der går udenfor nogen gange og ovenpå Remlig klamt til og starte med men når man bare ignorere det så går det man skal bare ik tænke over det
apr 2007
det lyder sindsygt. Godt det ikke er mig.
Karina P
ja det er nok den eneste mulighed. Men bider det lige i mig og ser om det sker mere.
Men hva fuck sker der for det. Går op til min mor og siger det. OG hun flækker bare fuldstændig af grin og siger vi skøre det noget pis når ens mor ikk engang tror en
apr 2007
dec 2009
Så sku du prøve og ligge og være ved og falde i søvn og din fod lige pluslig bliver ryste DET Fucking klamt sket 3-4 gange nu man =D
apr 2007
dec 2009
Jeg lå stille som aldrig før man sagde ik en lyd bevæget mig ik bare helt stille man Fuck det klamt og tænke på igen man og sys bare det blive en lille smulge mere og mere for hvergang det sker man =D
jan 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 60 Svar: 642
Et eller andet vælter i værelset eller stuen
og nogle gange tænder mit fjernsyn af sig selv og slukker lige efter og det sker tit
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 54
Du skal ikke være bang :-)..... Mig og min kæreste har gennem 5½ år haft en ånd med os....... vi har prøvet at flytte men tro mig om ikke hun er flyttede med alle de 4 gange vi har rykkede.........
vi fik fat i sådan en klarioand (UNDSKYLD STAVEFEJL) og hun kunne fortælle os at det var en lille pige der bare godt kunne lig os og vores børn og hun var blevet slået ihjel af sin far for mange mange år siden og det var der hvor vores 1 bosted var og så hang hun fast i os.........
Hun gør ikke noget ondt men en gang imellem så dækker hun te stel op på vores pigers værelser og sætter også bamser op på værelse når vi sover.... og nej det er ikke vores datter der gør det vi har prøver at låse døren en dag hun ikke var hjemme og om morgen var alle hendes biler stilt pænt på række gg så man kan godt lære at leve med de små ting det har vi........
Men held og lykke med at finde ud af hvad det er ...... men vi tro på det......
P.s hende damen der var her sage også det er kun bestemte mennesker der kan føle og høre og meget sjælende se dem så det er ikke noget du skal være bange for
Hilsen dennis Hundested
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 97 Svar: 1.230
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 293
jeg tror ikke alt kan bevises videnskabligt. jeg er meget åben over for dem og nøøøj, hvor kan det være frustrerne engang imellem, det værste er når det er jeg vågner om natte og jeg føler der en der holder mig nede og jeg kan ikke bevæge mig overhovedet. og det er altid når kæresten er kørt, ogher sidste jul, der var der en der skubbede til juletræet så det smadret halvdelen af pyten. også sidst men ikke mindst, er jeg sikker på min bror er her ved mig, den ene gang sad svigerfamilien og så james bond, og jeg havde sagt jeg gerne ville se adam sandler, så blev den ved med at slå om på filmen med adam sandler hele tiden og fjernbetjningen lå på bordet, selv min svigerfar som ikke tror på sådan noget, var >MEGET forvirret over det..
mar 2007
HEJ HEJ...
mar 2007
PRÆCIS !!! for ikke at glemme hans KONSTANTE PIVERI over alting !!! gokke er klart babooms størte pivskid, gal et usselt menneske han må være irl !
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 47 Svar: 1.081
Ånder ! Hjælp. -