{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Lorte dag... (BROK!!) {{forumTopicSubject}}

Skal lige af med lidt....

Havde tidligt fri, hvilket selfølgelig var kanon dejligt, lige indtil jeg på vej hjem skulle bremse og der sker bare intet, bremsen var helt blød (kørte heldigvis ikke så stærkt) . Jeg for vendt bilen og køre hen på P-pladsen igen. HELDIGVIS har jeg et Top-hjælp abonnement, så ringer til dem og fortæller det som det er. Damen ved Top-hjælp siger at hun ikke kan bestille et fejeblad, medmindre jeg har telefon nr. og adresse på den mekaniker bilen skal køres til, hvilket jeg selfølgelig ikke har lige i hovedet. Så tilbage til arbejde og får endelig fundet alle oplysninger på mekanikeren, ringer så igen (det skal lige siges her at det tager mellem 5 og 10 min om bare at komme igennem). Top-hjælp damen siger så at de ville være der inde for en lille time, fint nok tænker jeg. Efter 50 min modtager jeg en sms fra top-hjælp at de nu er i området og vil være der inden for kort tid, men efter ydeliger 30 min er der stadig ikke kommet nogen. Ringer så igen til Top-hjælp for at høre om de har glemt mig? Top-hjælp damen vil så finde ud af hvor langt fajebladet er, hun ringer så tilbage 10 min efter og siger at de er tæt på nu, efter ydeliger 10 min ringer fejeblads manden og siger at han er der om 10 min, 20 min derefter drejer han ind på P-pladsen! Helt ærlig, hvis de bare havde sagt med det samme, at der ville gå op til to timer, så var jeg nok ikke blevet så sur!!. Nå men får bilen læsset og køre, jeg får manden til at køre mig hjem først, for jeg skal skynde mig til en aftale jeg havde ved lægen. Mekanikeren ringer så senere og fortæller mig, at den opsparing jeg har der står "sommerferie" på, står der nu "nye bremser" på.... ØV ØV ØV....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte dag... (BROK!!)
  • #1   3. mar 2010 Hvilken bil har du?

• #2   3. mar 2010 surt surt... du må få anskaffet et par kammerater der kan skifte bremser for dig og stikke dem en kasse øl eller en middag i stedet for

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #3   3. mar 2010 Godt at der ikke skete noget!

Falck vejhjælp er bedre end alt andet!

• #4   3. mar 2010 Dalle: En gammel Peugeot 205 fra 1990... Så egentlig ikke så underligt at lortet går i stykker, de skide frø-spisere kan sku ikke lave biler...

• #5   3. mar 2010 Ja det sku ik koste alverden at få skiftet bremser : )

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #6   3. mar 2010 ja, falck er gode smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#7   3. mar 2010 Forresten - hvis bremserne ikke reagerer, så er det ikke bremserne, men kraftoverførslen (sansynligvis hovedcylinderen), der er i udu.

Jeg har kørt peugeot i adskillige år nu, og har aldrig haft vrøvl. Biler der holder evigt findes ikke - og din er 20 år gammel smiley

• #8   3. mar 2010 Har selv haft en 306er . Kender godt til problemerne : ) .. Skift den ud med en g2 eller corolla eller carina. Betaler sig i sidste ende hehe.

• #9   3. mar 2010 Phreak: Er også kanon glad for at jeg kun lige nåede uden for P-pladsen, det kunne ha' gået voldsomt galt hvis jeg først havde fundet ud af det ved et kryds eller på hovedvejen..

• #10   3. mar 2010 Kør på håndbremsen over til mekanikeren? smiley kan man sagtens.

• #11   3. mar 2010 Ja med det sne der lægger er det optimalt at bruge håndbremse : )

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#13   3. mar 2010 Dalle .: Hihi! G2 = Møgkasse! Sidst jeg kørte hjem fra Flensborg stod der en i nødsporet lidt syd for Kolding - måske det var noget?

• #14   3. mar 2010 Dalle - Fik ikke fat i om du mente det eller ej, men kan man sagtens.. smiley har jeg gjort her i sneen pga bremser smiley

• #15   3. mar 2010 Det ka ske for enhver bil.

• #16   3. mar 2010 Makanikeren sagde noget med noget væske og noget bremse "indmad" der var stået af, men at skiverne muligvis godt stadig kunne bruges. Det er heller ikke fordi det er et voldsomt beløb reperationen koster, jeg har bare ikke pengene. Har et hus med min eksmand der har været til salg i snart 1½ år, hvor fyret stod af i lige før jul og noget gæld fra et firma min eksmand var med i. Har en god løn, men synes ikke helt jeg kan følge med alligevel. Så en uventet regning er ikke lige det fedeste..

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#17   3. mar 2010 Dalle .: HAHA! Ja, men sker det for en tysk bil, er det fordi føreren har kørt bilen for hårdt. Sker det for en Peugeot, er det fordi det er noget fransk lort... Kender det godt xD

Miss L: Bremsevæske der lækker - det er sandsynligvis bare en ny hovedcylinder eller et defekt bremserør, der skal skiftes. Burde ikke koste ret meget (cylinderen kan være svær at skaffe).

• #18   3. mar 2010 Franske biler er noget lort PUNKTUM!

Rasmus T: Skulle ha' tjekket undervognen, så jeg kunne få en ny recept på p-piller. Hvis du absolut ikke kunne leve uden den viden:)

• #19   3. mar 2010 Phreak: Jeg har ikke forstand på hvad der er galt, men er glad for min mekaniker og har fuld tillid til at han ikke er en af dem der bare skriver en masse ekstra på...

Kommentér på:
Lorte dag... (BROK!!)

Annonce