{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

lorte udlejer {{forumTopicSubject}}

vi flyttede i en lejlighed d. 1 jan 2+11. udelejeren var meget flink osv . vi fik tilladelse til at have vore hund, dog blev der skrevet en ekstern tilladelse til dette. lejligheden var ikke som der stod i tilstandsrapporten og vi sendte en mail, og rykkede flere gange efter svar på denne .... men det kom adrig ... en dag kom et brev om at opgang var solgt til et andet firma og alle papirenevi havde sendt (hundeaftale og tilstandsrapport var væk ) det viser sig så det er den samme mand som ejer firmaret ,og som stadig står for at udleje det restrende i opgangen .... men der er ansat en anden idiot til at tage imod klager forespørgelser osv... han er rigtig flabet og smækker røret på, lige godt hvor høflig man er...

vi har heldigvis efter mange opkald, brok, trusler om advokat osv fået styr på de papire der manglede.

men der er nu efter 4 mån stadig ingen funktionelle postkasser til lejligheden... dvs kan ik få post hvor jeg bor :S hver gang jeg ringer siger han de kommer i morgen , elelr siger han er ligeglad eller noget i den stil... og det kommer aldrig ...

jeg ville allerhelst flytte men er på su og har ik råd til at betale 20.000 kr i en ny lejlighed til indskud....

hvad ville i gøre? har i hørt om noget der minder om ... har man ik krav på en postkasse?

ville de være for meget melde ham til skat , er sikekr på alt det de rkonkurs af firma for at oprette et nyt i sin kones navn osv osv .... det kan da ik være helt godt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte udlejer
  • #1   26. apr 2011 kan du ik bare købe en postkasse? De koster sgu da ikke ret meget. Hvis dit eneste alternativ er at flytte og betale 20k i indskud er det da i hvert fald en billig løsning.

• #2   26. apr 2011 smid dine husleje penge tilside og når han så hendvender sig ang du ikke betaler, så fortæl han kan få dem når du har en postkasse.

• Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 125
    #3   26. apr 2011 køb da selv en postkase det er sku da ikke noget og hyle over.

• #5   26. apr 2011 nu er det jo langt fra det eneste der er galt det er bare det største akutte problmem... og kan bare helelr ikke være rigtig at jeg og de andre 10 lejere skal købe sin egen postkasse

• #6   26. apr 2011 køb en postkasse og gem kvitt.
    Så skal han gi dig pengene når du flytter.. (det er det samme med fx. ekstra nøgler osv. ) smiley

• #7   26. apr 2011 Vis det er flere problemer kan du gå ind på Lejerneslo.dk
    De hjælper angående privat og off. udlejer..
    Vi tingene ikke er helt som de skal være, det koster godt nok at være medlem.. men vis det kan betale sig, må det jo være sådan.. smiley

• #8   26. apr 2011 har også overvejet det med at lade være betale det til den postkasse kommer.. de rer heller ik gelænder i opgangen , rigtig farligt når man er på 3 sal.... men nu har jeg kørt 20 km 2-3 gange om ugen for at hente post et andet sted .... det er mange km på 4 mån , føler faktisk at han burde give mig et afslag i husleje eller refundere noget .....

• #9   26. apr 2011 angående med at få penge tilbage kan LLO også hjælpe vis det er aktuelt smiley

• #10   26. apr 2011 ja må prøve melde mig ind der... men så vildt jeg kan se er der kun en times træffetid om ugen .. kan det passe?

mht at hans ene firma går konkurs og han så starter et nyt i kones navn , må jeg godt det?

• #11   26. apr 2011 synes at du skal ringe ind og fortælle din historie og hører om de overhovedet kan hjælpe før du bliver medlem...
    Det jo træls at betale til vis de alligevel ikke kan hjælpe dig i din situation..

• #12   26. apr 2011 LLO

• #13   26. apr 2011 ja er også lidt bange for det bliver meget meget værre hvis jeg "melder" ham , eller laver en ret sag ...

• #14   26. apr 2011 Hvordan kan det være at du sagde ja til lejligheden, hvis der er så mange problemer med det?

Gelænderet er jo nok ikke afmont. efter du er flyttet ind?

• #15   26. apr 2011 fordi det var en fed lejlighed og han sagde at det var noget der var sket over julen og at det blev lavet efter ferien (nytår´) derfor sagde jeg ja... det ligner jo hærvæk...

• #16   26. apr 2011 så lasse du mener simpelhen det e rmin egen skyld med det spørgsmål?

• #17   26. apr 2011 har du prøvet og snakke med nogle sagkyndige om dette?

• #18   26. apr 2011 nej ved ik hvor jeg skal hendvende mig .... vil prøve ringe til llo nu her fredag når de har tlf. tid eller ved jeg ik hvad jeg skal gøre

• #19   26. apr 2011 Uhh..har haft min del af private udlejere!
    Uanset hvilke krumspring han laver, har I lejer stadig rettigheder - for at få den at vide og få hjælp til at kæmpe mod udlejer, skal du/I kontakte Lejernes LO. Der er en afdeling i nærheden af hvor du bor.
    De kan fortælle dig hvad I kan gøre....og måske hjælpe med at få gjort det.

Hvis du undlader at betale husleje, får du en opsigelse fra udlejer - i nogle tilfælde kan man blive presset til det, men det er aldrig godt.

Kontakt Lejernes LO - det er jeres bedste mulighed.

• #20   26. apr 2011 Nej nej det siger jeg bestemt ikke.

• #21   26. apr 2011 Har bare højt temperament smiley

• #22   26. apr 2011 Men jo har hørt at en del af privat udlejere ikke er andet end LORT når det kommer til stykket og at lejer ender med en lang næse og en masse penge ud af vinduet! Siger ikke at alle er det men mange kører en rigtigt skidt stil som kun holder kortvarigt....

• #23   26. apr 2011 Jeg er også færdige med private udlejere.. Selvom man kender dem "privat", så er de fulde af lort ( i hvert fald min ) smiley

Kommentér på:
lorte udlejer

Annonce