{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Martin S
Martin S
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36

Indbrud {{forumTopicSubject}}

Nå så kommer man hjem fra arbejde her kl 2, kommer ind som jeg plejer, uden rigtigt og tænde ret meget lys, men kan da så hurtigt se der er noget galt, og rimelig mange ting ligger spredt over det hele...

Og hvad har de så taget to gamle softguns 8- 10 flasker sprut dog var der en god flaske whiskey imellem. ser også ud til der mangler en LED lenzer lommelygte. som tilfældigvis lå på mit skrivebord. Men de har ikke taget de 2 fladskærme til computerene som sad og stod på bordet.

Min taske til min bowling kugle til og bære nogle af tingene i...

men det er da imponerede, hvor meget de har smadret, for så lidt. De har brækket et vindue op den kan dog lukkes men er godt brækket i smadr både vindue og ramme...

Nu er min personlige mening at sådan folk skulle have brækket begge arme og ben inden de fik lov til og få slået panden ind med et baseballbat..................

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud
  • #1   26. mar 2010 Lyder nederen. Ja det er ufatteligt . Forstår slet ik de røver små kiosker osv f.eks . Det er minimalt hvad de får ud af det. Jeg er sku glad for jeg har boet nogle steder hvor de ganske enkelt ik kan begå røveri. Uden de bliver opdaget self : ) .. Men godt de ik tog mere kan man sige.

• #2   26. mar 2010 satme træls . og ja de skal da have en med et bat (:

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    okt 2008

#3   26. mar 2010 ville dog hellere selv drikke den gode flaske whiskey og de andre flasker sprut de tog med

• #4   26. mar 2010 du var heldig. dengang jeg fik lavet indebrud tog de ALT der var penge værd. det var bare nedtur

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #6   26. mar 2010 ikke for så lang tid siden, havde vi indbrud herhjemme, hvor de tog alt, der var penge værd. 6 fladskærme, 3 bærbare, 2 stationære pc´er, 2 PH lamper 6 spisestole fra Arne Jacobsen, og MANGE smykker. har 3 hunde, dem bedøvede de, aner ikke hvordan de kunne bedøve så store hunde, men det kunne de bare. lige da min mor kom hjem, kørte de derfra, så hun nåede ikke rigtigt og se noget, kun bilens udseende, og lidt af nr pladen. og alt for smadret hele huset var nyrenoveret, med nyt køkken til 150000, og 2 nye badeværelser til 100000, og meget andet, alt var smadret.
    så nu bliver der sat overvågning på hele grunden, og i huset, og Alarm, det er 4 gang nu.

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    okt 2008

#7   26. mar 2010 har lige hørt fra en kammerat at der er andre i vores lille by der har haft besøg af de samme

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #8   26. mar 2010 hvilken by?

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    okt 2008

#9   26. mar 2010 hvornum lille by vest for hobro

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt: