480 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

ang. selvtillid ang. selvtillid

hej alle sammen jeg hår i kan give mig nogle gode råd. jeg er en pige på 21 år mor til en smuk datter på 7 måneder har en dejligt forlovede på 25 vi har været sammen i 3 år. vi har stort hus har en super godt forhold en masse dejlige venner . så mit liv ser jo endelig fint ud . men jeg magler virkelig et stpr potion selvtillid. jeg er genert over for selv de bedste af mine venner og veninder tør ikke rigtig stå ved min mening
ville helst kravle i et musse hul når der er mange mennesker . og det går mig og min kæreste meget på. så vi har valgt at holde party for alle vores venner hvor han så siger jeg skal give mig selv et ordenligt los bagi og stå frem. jeg sagde til ham at for at jeg skulle ture stå frem skulle jeg først have det godt med at blive set . så han gav mig 2000 kr at shoppe for og en tur til frisøren som jeg så skal til i morgen . men vil gerne høre om flere af jer har et godt råd. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. selvtillid
  • #1   26. apr 2010 hår=håber .

• #2   26. apr 2010 ja har også været min tanke . men inden i et eller andet sted ved jeg at jeg er stærk nok til at kunne klare det her selv blot med lidt gode råd.
    har haft en depression hvor jeg var til psykolog 2 gange og 2 gang sagde hun at hun ikke kunne hjæpe mig mere fordi jeg var for stærk.

• #3   26. apr 2010 En tur til frisøren, nyt tøj og en fin gang makeup hjælper ALTID, man føler sig meget bedre tilpas.
    Se positivt på det, du har en dejlig kæreste og et skønt barn. De venner I skal feste med er i forvejen nogen som kender dig og holder af dig, så drik lidt og slå dig løs med dit nye "look", så skal det nok gå fremad helt af sig selv tror jeg smiley

• #4   26. apr 2010 ja sprut kan altid få mig til at snakke kunne bare være dejligt ikke altid at skulle drikke for at få mig til at snakke . jeg er også sikker på nyt tøj nyt hår osv hjælper. smiley

• #5   26. apr 2010 Det var mig der skrev før, men fra min kærestes profil fordi den drillede smiley Ups smiley
    Men helt sikkert at dit nye "look" hjælper smiley Så skal du bare huske at tage det helt roligt, ikke stresse over det for så går det sikkert galt, og så bare tænk positivt smiley

• #6   26. apr 2010 det er helt iorden smiley jeg skal nok tage det roligt. hjælper altid lidt på det at festen er hjemme hos os selv. smiley og der kommer ikke nogle vi ikke kender. jeg kan godt råbe op men det er hvis der kommer en jeg ikke vil have der kommer ryger de lige på hovdet ud osv . sådan noget er jeg skide god til og hvis en siger lort til mig får de noget igen . men at snakke om alt andet puha det er jeg virkelig et kvaj til

Kommentér på:
ang. selvtillid

Annonce