{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

spørgsmål om lejlighed til unge {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver dette indlæg for jeg ikke kan finde de oplysninger på google som jeg søger.
nogen der måske kender nogle svar på de spørgsmål jeg har?

1. jeg har hørt du kan snakke med kommunen om at flytte i lejlighed som 16 årriget. men så skal man ha problemer hjemme.

2. men hvis man intet arbjede har og man flytter hjemmefra med problemer.

3. jeg vil sindsyg gerne hjemme fra men kan bare ikke finde ud af hvor gammel man skal være for at må det?
jo 18 men man må godt før.

og evt nogen der kender nogle hjemmesider til lejeligheder i randers .
eller ungdomsboligere?

håber i kan hjælpe mig lidt med de spørgssmål jeg har (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål om lejlighed til unge
  • #1   28. jun 2010 Jeg syntes du skal ringe til kommunen og spørge dem, eller socialforvaltningen i Randers, hvis du har problemer på hjemmefronten og gerne vil væk fra de gamle, så kan de hjælpe dig, men det skal være absolut sidste udvej...

• #2   28. jun 2010 tusind tak for svaret (:

• #3   28. jun 2010 Få dig et arbejde. Jeg skal ikke betale for at du ikke vil bo hjemme, tak.

• #4   28. jun 2010 Hahaha, godt ord igen...!

• #5   28. jun 2010 jeg flyttede hjemme fra som 17 årig men havde arbe så jeg kunne selv betale . sæt dig ned og tag en snak med dine forældre alt er svært i din alder . har selv haft problemer med mine forældre men bare vent til du bliver de 20 eller sådan noget og indser at du måske også selv er skyld i at det gik galt. jeg sider med et kæmpe stort sten på mit hjere og en masse dårlig samvittighed fordi jeg netop nu kan se det hele var min ejen skyld

• #6   28. jun 2010 Man akn godt ifølge kommunen få en lejlighed fra man er 16, med alt betalt, men kun vis man er anbragt ude for hjemmet, eller de kan se, at det vikrleig står rigtig rigtig kidt til derhjemme, dvs, de tæsker dig / drikker / tager stoffer eller lign, vis det bare er sådan nogen kænderier, som havd tid man skal være hjemme / fester osv, så kan du betemt ikke få en lejlighed af dem..

• Maria T
    Maria T Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 68
    #7   29. jun 2010 Jeg havde intet problem med at få lejlighed da jeg var 16 år. Har ingen problemer hjemme... Jeg have job til at betale huslejen og det var min udlejer fint tilfreds med (:
    men ellers er det dine forældre/værge der skal stå til "ansvar" for dig...

Derudover er forældre økonomisk forpligtet over for sine børn til de er 21.
    Min kæreste købte lejlighed som 20årig og hans far er kausunist(?) ...

Men ja, ring til borgerservice, de kan helt sikkert hjælpe med spørgsmål ! smiley

Kommentér på:
spørgsmål om lejlighed til unge

Annonce