1.882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Forsikring hjælp!! Forsikring hjælp!!

Hej.

Jeg var så skide heldig og tabe min iphone her før idag i vandet, da vi var ude og sejle...
Jeg har hørt fra min nabo at hvis man har hjemmebo forsikring (tror jeg nok det hed) så kunne min ''få en ny''

Er der nogen der kan hjælpe mig her? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring hjælp!!
  • #1   3. jul 2010 jeg søger svar og ikke nogen form for dumme komentare !

• #2   3. jul 2010 indbo hedder det

• #3   3. jul 2010 Kanon tak...
    men er der en der kan forklare om den holder?
    Altså jeg tabte den i vandet kan man melde det til sin forsikring eller?

• christina c
    christina c Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 29
    #4   3. jul 2010 Jeg mener ikke at forsikringen dækker når det er en selvforskyldt skade ( altså at man selv har ødelagt el. lign) en indbo eller familieforsikring dækker for det meste kun hvis telefonen feks. bliver stjålet.
    Desuden skal forsikringen jo allerede være tegnet når skaden sker.

• #5   3. jul 2010 Tror det desværre ik..
    For hvis du har tabt den på havet er den vel højstsandsynlig væk??

Ellers kunne alle jo bare ringe til deres forsikring og sige de havde tabt deres telefon på havet selvom de aldrig har haft en.. Og den går jo ik smiley

Men der er intet andet for end at prøve at ringe til din forsikring og høre ad smiley

• #6   3. jul 2010 Hvis ikke du har en indbo forsikring nu her, så er der ikke nogen måde du kan få dækning på den.
    Men hvis du har en indbo/familieforsikring, så er der nogen selskaber der faktisk dækker tab af mobiltelefoner osv, mod en lille selvrisiko.

Hvis du har forsikringen, så tag og ring til dit forsikringsselskab istedet for at spørge herinde da alle forsikringsselskaber har forskellige vilkår på deres forsikringer.

• #7   3. jul 2010 ( Slettet Bruger ) - Er det så ik venne's forsikring der skal dække smiley

En af mine venner sat sig på min iphone herhjemme og det dækkede hans selskab, skulle bare sende den ind og så sendte de en ny..

• #8   4. jul 2010 Jaaaaaa. det sku svært og sende den ind ! smiley
    -men tager en snak med pakke når han kommer hjem imorgen, jo har indbo's forsikring kan bare ikke huske hvilke selskab det er :)!

Kommentér på:
Forsikring hjælp!!

Annonce