{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

PS3 problem? :O {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg i et stykke tid haft et problem med min næsten nye PS3 slim 250 gb.. den vil ikke forbinde sig til internettet.. kun nogle gange i et kort stykke tid.. .S Den står altså det samme sted som miun com gør, og min com har fuld forbindelse :S den kan ikke opdatere pga. ingen net, den kan ikke logge mig ind, gå på ps store osv.. hvad fanden er der galt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PS3 problem? :O
  • #2   12. jul 2010 Trådløs, men det jeg ikke forstår, er at min com bruger jeg også trådløs på, og det virker 100% og har aldrig glippet, ps3'en har umiddelbart heller ikke glippet den sidste måned .. :S

  • #4   12. jul 2010 Garanteret, men det lyder da vanvittigt at det pludselig glipper :S

  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #5   12. jul 2010 hvilken sikkerhed kører du på din router?
    prøv at ændre den til WPA eller WEP og så lav setup igen, for ps3 har ellers et rimeligt trådløst netkort, så det burde virke uden problemer, medmindre du selvf. har mega dårlig forbindelse, eller pakket maskinen ind i alle mulige andre kabler.


  • #6   12. jul 2010 den køre med wpa nu, og ku ikke ændre det til wep, eller jo, men koden virker ikke så :S

  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #7   13. jul 2010 nej det er jo ikke samme kode smiley
    kan også være den er låst ved tdc hvis det var dem du havde ved.

    men du kan også ringe til tdc og spørge hvordan det skal laves så det virker.


Kommentér på:
PS3 problem? :O

Annonce