7.780 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

b c
b c
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 68 Svar: 344

Guld i tyrkiet . herre smykke Guld i tyrkiet . herre smykke

Hej med jer...

Jeg skal til tyrkiet nu her og vil gerne have et sæt smykkedr med hjem til mig selv . Halskæde og armbånd ..
I nogenlunde størrelse .. Skal være de der kongekæder regner jeg med.

Ved dette er meget svæørt spørgsmål , men hvad skal jeg regne med af penge dernede for det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Guld i tyrkiet . herre smykke
  • #1   13. jul 2010 guldprisen er storset den samme i hele verden derimod er arbejdskraften billig men hvis du ved hvor mange gram den skal veje kan du jo slå prisen op smiley

• #2   13. jul 2010 Men et sæt dernede er jo MEGET billigere end herhjemme .. Er vel ikke arbejskraften det hele??
    For så tjemner danske guldsmede jo KASSEN!!

• Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 94
    #3   13. jul 2010 jeg gav 10.000 for armbånd og halskæde men den pris tror jeg ikke du får det til mere, de er kommet godt med i prisen, kommer også an på om du er god til at handle om prisen

• #4   13. jul 2010 jo det er arbejdskraften det hele og jo danske guldsmede tjener kassen !!!!

• #5   14. jul 2010 Jesper. P , Deres GULE guld, er jo fordi det er af høj karat, hvilket de selv invistere deres penge i..

b C - Jeg rejser også til tyrkiet 1 gang om året, og sidste år, da jeg var afsted, lå prisen på 125-150 kr pr gram.. smiley

• #6   14. jul 2010 Er lige kommet hjem fra tyrkiet, og guld gram'et er mega dyrt. Den eneste besparelse du får er ved at blive ved med at prutte om prisen og opsøg flere guldsmede.

• #7   14. jul 2010 De steder jeg har været, har det kun været deres 24 karat, som er meget gult.. men så er det nok som du siger, at det kun er nogen steder..

Kommentér på:
Guld i tyrkiet . herre smykke

Annonce