Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Guld i Tyrkiet.
  • #1   5. nov 2011 Det kommer jo helt an på hvad du skal ha for noget.. Kender en dansker der arbejder i en guld smed i alanya. Og der købte jeg ringe sidste år.. Hun er sku rimelig fair.. Fik nogle ringe som herhjemme ville koste 9000 dem fik jeg til 4000.. Men igen.. Det er et handels land.. Så man skal altid prutte om prisen..

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 28
    #2   5. nov 2011 Hej Kenny. Mange tak for dit indlæg. Var det ringenes vægt som gjorde at de ville koste 9.000 i danmark, eller var det pga. evt. sten som var i?

• #3   5. nov 2011 Ja det er både vægten og sten.. Mener det var der omkring det ville koste herhjemme.. Og ligeledes for 2 år siden var jeg Osse hos hende og der købte jeg en halskæde der ville koste 20,000 herhjemme og der ga jeg ca 10,000.. Men igen.. Man skal altid prutte om prisen dernede.. Det skal du huske,.. Og aldrig købe ved den første.. For de fleste har de samme ting længere nede af gaden..

• #4   5. nov 2011 Guld prisen er næsten den samme verdenen over, men det er arbejdslønnen ikke, bare pas på at du ikke får noget "skod" eller uægte guld.

Kommentér på:
Guld i Tyrkiet.

Annonce