{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket TV
  • #1   2. aug 2010 Jeg ville personligt købe LCD.. Og så selvfølgelig full hd og 100 hz smiley

• #2   2. aug 2010 Det skal bruges som normalt fjernsyn, men ser en del film og har en ps3, ang str. ca 32" - 42", pris maks 8000, jeg regnede med at hente et ved grænsen en gang i næste uge?

• #3   2. aug 2010 Okay, kan du forklare mig hvad forskellen er på de 3?

• #4   2. aug 2010 Okay, så led skal man holde sig fra endnu?

• #5   2. aug 2010 Okay, men i hvertfald tak for hjælpen smiley

• #6   3. aug 2010 Hvis man køber det rigtige LED tv, så kan man næsten opnå samme billedekvalitet som et plasma smiley

En hurtig forklaring hvad LED er.

LCD.
    En pixels med 3 farver. Lyset kommer fra rammen på fjernsynet, som der så lyser op på pixels. Problemet er at lyset fungere ligesom som lamper. Så hvis der skal være mørkt i sidderne, og lys inden i midten, så går det jo ud over sidderne fordi lyset trænder igennem for nå ind til midten.

LED
    Stadigvæk er det pixels med 3 farver. Forskellen er nu, at der sidder små LED lys BAG pixelsene. Og det vil sige at det løser en del på på det ovenskrevet problemet. Lyset vil kun genere i en lille radius hvor pixels er tændt. LED lys reagere også hurtigere end LCD lys fra rammen. Dvs. hurtigere billeder.

Der er så visse billige LED skærme som lyser fra rammen!

• #7   3. aug 2010 Soy Canario, Sureño A

Det finder du fandme ikke på ret mange skærme mere. Har ikke observeret burn in LÆNGE. Så det er mere en skrøne nu.

Kommentér på:
Hvilket TV

Annonce