{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket tv. ?
  • #1   3. jun 2011 Så ville jeg ta SONY

• #2   3. jun 2011 jeg ville tage led tvet smiley og kun fordi det bruger mindre strøm og billedet kan ikke risikere at brænde fast

men altså personligt vil jeg aldrig købe tv over nettet smiley medmindre jeg har set et magen til i en butik smiley for det kan se nok så godt ud i specs men når man ser billedet er det grimt smiley

• #3   3. jun 2011 Jeg vil skam heller ikke købe det over nettet, bare sådan folk lige kunne se dem. =) '

Okay, jeg har selv Sony 32 nu og har været glad for det, så det kan da være man skal gå efter den..
    Synes bare der kommer flere og flere plasma, kunne være det var blevet bedre xD

• #4   3. jun 2011 Panasonic Uden tvivl, de er dem der levere det bedste billed. Og deres g20 serie er rigtig god.

• #5   3. jun 2011 Sebastian J : Har du set det tv? smiley
    & hvad synes du om lyden, har nemlig hørt den ikke skulle være helt fantastisk.

• #6   3. jun 2011 Lyden ved jeg intet om da jeg altid selv bruger surround system. Men har set tv'et, og det er den serie af fjernsyn der kommer nærmest pioneers topklasse som stadig er de bedste tv der er blevet produceret. Jeg ved desværre ikke så meget om det Sony du linker til, men kan sige at jeg endnu ikke har set en rigtig seriøs hjemmebiograf der har brugt Sony.

• #7   3. jun 2011 Okay bare i orden. smiley
    Tak for svaret hvert fald.

• #8   3. jun 2011 Alfa-Han . og Jensen N
    I aner jo ikke hvad i snakker om Kim B tag panasonic det er det bedste til prisen udentvivl

• #9   3. jun 2011 ta pana som de andre os siger, en sikker vinder.

arbejder selv med tv til dagligt smiley

og jeg ved med et FAKTUM at ex710 pixelere meget og godt kan lave gloria(dårlige skygger)

• #10   3. jun 2011 Okay casper K, forstår dog ikke helt hvad du mener med de sidste du skriver med de ex710 pixelere?

• #11   3. jun 2011 Hehe, normalt sprog ville være. det bliver helt firkantet billedet hehe smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #13   3. jun 2011 Jeg kunne ikke finde på at tage et Plasma TV, selvom der er en bedre dybde i den sorte farve, så ville jeg til hver en tid tage et LED-LCD tv, det andet giver ikke rigtig mening.

Et plasma tv bruger 2-3 gange så meget strøm som et moderne LED-LCD tv, men der er forskel på om det er baggrundsbelyst eller kantbelyst.

Jeg kan godt lide billedet på en sådan Sony, og lyden er faktisk ok, jeg bruger dog selv surround som primær lydkilde.

Jeg har selv KDL-40NX700, og jeg kan anbefale NX og HX serien, jeg kan godt lide den glasplade de har sat hen foran, det giver for mig en endnu bedre oplevelse.

Så modsat plasma fanatikerne, så ville jeg tage Sony. Især hvis du har været glad for dit nuværende Sony TV.

Men ved plasma skal du være forberedt på en øget udgift til strøm.
    Jeg har flere kolleger der har skiftet fra plasma til LED-LCD, og et par stykker der har skiftet fra LCD (ikke LED) til plasma. De eneste der har fortrudt er dem der er skiftet til Plasma.
    Burn-in skulle dog ikke være så slemt længere.

Men der er mange der er entusiastiske og sværger til plasma. Jeg er ikke en af dem.

• #14   3. jun 2011 Brian D : Dejligt at se et svar med lidt info på, mange tak for hjælpen. =D '

& Jeg kan også skrive under på at den serie Sony har levere som mit tv er i, er et fantastisk tv, i kan se det på min profil.. smiley

TAK FOR SVARENE, nu vil jeg prøve at navigere rundt i junglen.

• #15   3. jun 2011 Har aldrig hørt om folk der har fortrudt plasma-køb!
    Derimod smed jeg selv et 40" Sony LED retur, da jeg selv er en af de omtalte "plasma" fanatikere... og kunne derfor ikke nøjes med et LED.
    Når det så er sagt, så ville jeg selv vælge Sony's LED frem for Samsung, Philips og Panasonic... Men det er kun hvis jeg SKULLE vælge LED!

• #16   3. jun 2011 Ps. Havde udwn tvivl valgt G20! Hvis man vil have et godt tv må man også betale lidt i forbrug... På samme måde som en hurtigere bil også sluger lidt ekstra når det skal være sjovt smiley

Kommentér på:
Hvilket tv. ?

Annonce