553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

windows er lårt windows er lårt

ja hej

min super zeje computer har opdateret sig selv. efter det er startlinien ikke gennemsigtig, og mine vinduer er heller ikke.

når man fx har flere msn samtaler kørende, og holder musen over én, så kommer den der 3D oversigt over dem alle. Men det er så lige blevet lavet om til almindelig skrift bare

jeg har været det hele igennem på det her lort og kan intet finde der kan rette på det.

er der mon andre i verden end mig der bruger det her lort, og måske en der kunne fortælle mig hvordan man får det lavet om igen

kan godt være det bare er fordi det er over min sengetid jeg ikke kan finde det

fik jeg sagt windows er pikke dårligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  windows er lårt
  • #1   15. sep 2010 Der er med stor sandsynlighed opstået en fejl under den opdatering.

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #2   15. sep 2010 Højreklik på skrivebordet og vælg personlige indstillinger, vælg et nyt tema f.eks. landskaber, og problemet er sikkert løst, ellers gå ind under enhedshåndteringen, egenskaber for skærmkort > fanebladet driver, og vælg annuler driveropdatering.

• #3   15. sep 2010 jeg fjernede opdateringer, og så var det ikke noget problem at rette. uanset hvilket tema jeg valgte inden, var det hele bare gråt.

• #5   15. sep 2010 Løven - Det havde jeg gjort. Og har heller intet problem efter jeg har gendannet til før den sidste opdatering. Men lige gyldigt hvilket tema jeg valgte, så var der ikke noget der ændrede sig

Kommentér på:
windows er lårt

Annonce