{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Job ansøgning.. {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre er der et sted man kan se en slags "liste" over hvad der er godt at ha med på en job ansøgning, da jeg vil til at prøve noget nyt...

Naturligvis skal der stå en CV, så det behøver i ik at skrive smiley

Og ja så skal der vel stå lidt om mig selv smiley Men hvad?? Er lidt skidt til at skrive om mig selv så kunne da være rart hvis i havde noget jeg havde glemt at skrive på smiley

TUSINDE tak på forhånd..!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job ansøgning..
  • #1   27. sep 2010 jamen det er jo lidt svært at kunne fortælle hvad du skal skrive om dig selv, bare prøv at sælge dig selv så godt som du nu kan,.
    Fortæl om dine stærke sider, og hvilken type person du er. Hvorfor de ikke kan undvære dig som medarbejder. Vær grundig, men gør det alligevel kort. Tænkt også lidt på hvis du som arbejdsgiver skulle ansætte en hvad du ville kigge efter , netop ved denne type stilling. Og brug så det du kan stå inde for i den sammenhæng.

• #2   27. sep 2010 Kim det var godt nok en stor hjælp..! SUPER..

Hvor lang vil du sige en ansøgning skal være?? Ca?

Alle andre input er stadigvæk velkommen...

• #3   27. sep 2010 Jamen kommer igen helt an på hvad det er for en stilling , men os dødelige mennesker , jamen så hold dig til en side.
    En side med cv. evt to kommer an på hvor meget du har prøvet.
    Samt evt en, eller to anbefalinger fra tidligere arbejdsgiver.

• #4   27. sep 2010 en ansøgning skal være maks. 1 side og helst lige på og hårdt, tænk på at de måske kigger 200 ansøgninger igennem så de bruger meget kort tid på hver til at starte med, så sørg for at skrive noget der fanger deres opmærksomhed og lad være med at skrive hvor du har set annoncen f.eks. "jeg har set på jobnet at i søger en medarbejder, den stilling ønsker jeg hermed at søge" det skriver man ikke i en ansøgning

• #5   27. sep 2010 og som Kim og Nadina M siger så er CV osv. bilag men selve ansøgningen. kun en side

• #6   27. sep 2010 Altså skal jeg også skrive ting jeg har lavet som er helt urelevant til dette arbejde..

Som hvis vi siger F.eks det er en kontor arbejde jeg søger. Skal jeg så skrive at jeg har ja hvad kan man sige gjordt rent f.eks og ting som arbejdsgiver faktisk kunne være ret ligeglad med da jeg ik får brug for det i det nye job?

• #7   27. sep 2010 Og skal jeg skrive CV'et som en historie.. Altså efter 10 tog jeg der og der og så gjorde jeg det og det..

Eller skal det være en liste?

• #8   27. sep 2010 som du selv skriver skal det være en liste.
    Ik alt på et cv kan arbejdsgive rbruge til nået , men de kan få et indblik i hvad du har lavet samt, perioderne du har været ansat andre steder.

• #9   27. sep 2010 Ok..

Så jeg skriver bare alt jeg har lavet fra folkeskole til nu? smiley

Og tusinde tak nu det begyndt at ligne noget smiley

• #10   27. sep 2010 http://www.cvskabeloner.dk/

der kan du se forskellige forslag til hvordan du kan opbygge dit cv

• #11   27. sep 2010 Tak skal du ha smiley

Kommentér på:
Job ansøgning..

Annonce