677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Scooter Scooter

Hejsa!
Jeg starter i skole mandag, og ka ik nå på job efter skole. Derfor har jeg brug for en scooter/knallert! smiley

Er der nogen der har et forslag til hvilken?
Kigger efter PGO, Honda og Peugeut.
Den må max koste 5000,-

Har kigget lidt på DBA, og scootergalleri smiley Bor på Vestsjælland.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter
  • Hein J
    Hein J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
    #1   22. okt 2010 3 ok scootere, men PGO er af ringere kvalitet end de 2 andre. Honda og Peugeot er relativt dyre i dele.

Vil di have dig en hamrende god scooter til transport ville jeg se efter Piaggio Typhoon, Gilera Stalker, Gilera NRG, Aprilia Sonic, Aprilia SR50, Yamaha Neos eller lign.

• Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 43
    #2   22. okt 2010 Gilera Stalker ville jeg synes.

• #5   22. okt 2010 Lemminger _--- Lad nu være med at tro du er mere end os andre! Jeg har haft Yamaha jog, Aprilla sonic, Gilera stalker, Pgo (flere modeller). til sidst endte jeg med en Giantco Sprint. Det er stadig den bedste scooter jeg endnu har haft. Kører hver eneste dag, billig rep og brændstof. Mit klare valg i den prisklasse...

• Mip .
    Mip . Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 90 Svar: 338
    #7   22. okt 2010 Jeg har haft en PGO hot 50, og den var jeg virkelig ikke heldig med. Den kørte aldrig når jeg ville have den til det. Andre siger den er god nok, hvorimod jeg ikke gør.

Lige pt. har jeg en Aprilla Sonic. Det er nok den bedste scooter jeg længe har kørt på. Den er virkelig stabil i motoren, kører og starter når man ønsker det, den kan komme til at se virkelig fed ud, og så er den let at få op at køre hurtigt smiley
    Jeg ville helt klart anbefale en Sonic!

• #8   22. okt 2010 Jeg har en Aprilla Rally 45scooter som du kan få for 3500,- Virker perfekt smiley

• Ja-Ja .
    Ja-Ja . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 169
    #9   22. okt 2010 Hvis du passer godt på din Pgo, så passer den os godt på dig,,

Og den er lige så god som alle de andre scooter i snakker om ,

jeg arbejder til dagligt med scooter og knallerter smiley

• #10   22. okt 2010 (link fjernet)

En letkørt letvægter med 4-takts motor. Zip-zapper gennem byen dag ud og dag ind. Englands mest solgte scooter. Støjsvag, flad trinplade med god benplads, skivebremse for, handskerum og fornuftigt bagagerum.

køre 40 - 50 km pr L benzin
    + 10.000 kr i indkøb FRA NY ! (11.000-12.000 med forsikring/nr plade)

har selv en og har aldrig haft så drift sikker en scooter som den pil evt begrænsningen i variatoren når den gennemgår sit "1000 km syn" så køre den 60 kmt og køre 50 - 60 km pr l benz smiley

• #11   22. okt 2010 Yamaha ska man ha..

Så yamaha bws.. Og med det ordspil kan du vidst ik ha noget andet valg ;P

• #12   22. okt 2010 Mange tak smiley Kigger lidt videre!

• #15   23. okt 2010 Køb en Stalker du for ikke en maskine der holder bedre næsten ikke men hvis du er lille så køb en Yamaha Jog as / fs de holder også langt tid smiley

• #16   23. okt 2010 Har købt en næsten ny PGO Dr. Big idag. Har været ude og køre 30 km på den og den kører godt smiley

• #18   24. okt 2010 Er os ganske tilfreds so far smiley

Kommentér på:
Scooter

Annonce